Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1326
Z toho za letošní rok:81
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Toto skore je založeno na 295 stížnostech.

#2286Neopravnena cena za prepravu tovaru

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2014, před 11 lety

Roman Mikoláš

Znění stížnosti

Pri objednavke tovaru v spolocnosti ALZA.cz je mozne zvolit sposob dopravy - okrem ineho splocnost PPL a Seegmuller. Pri napovede jednotlivych spolocnosti sa zobrazi ich logo (PPL, Seegmuller). Avsak pri vybere dopravy spolocnostou PPL (cennik uvedeny http://www.alza.cz/zasilkova-spolecnost-ppl-do-24-hodin-art1460.htm) je uctovany cennik spolocnostou Seegmuller (http://www.alza.cz/seegmuller-rozmerne-zasilky-art3697.htm).

Pri kupe nadrozmerneho tovaru zakaznik nie je nijak upozorneny, ze mu bude uctovana ina cena (nie PPL, ale Seegmuller) co v mojom pripade cini cenovy rozdiel 210 Kc v moj neprospech.


Produkt

SL190m Doprava - PPL Sprint - standardní


Požadované řešení

Vratenie penazi (bohuzial reputacia sa vratit neda, koniec dovery v spravnost informacii na alza.cz).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 09:09, před 11 lety

Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele nesmí informace o ceně vzbuzovat zdání, že je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Prodejce je povinný před uzavřením kupní smlouvy informovat spotřebitele o konečné ceně, kterou zaplatí. Pokud došlo k porušení takového ustanovení, může kupující podat podnět České obchodní inspekci, která je v tomto případě dozorovým orgánem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2014 15:56, před 10 lety

Vážený pane Mikoláši,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.

Dle dohledatelné historie eviduji, že odůvodnění Vám bylo z naší strany zasláno neprodleně po přijetí Vašich dotazů v rámci 17. a 18. února 2014. Doručení bylo s ohledem na rozměry zboží možné pouze prostřednictvím uvedeného dopravce a tomu odpovídající poplatek byl uveden jak v rámci objednávkového procesu, tak na konci v potvrzení objednávky. Pokud přesto přetrvává v této věci jakákoli nesrovnalost, můžete nás kontaktovat kdykoli znovu a to přímo na e-mailové adrese ombudsman@alza.cz.

S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění

Jiří Horáček
ombudsman

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.4.2014 19:32, před 10 lety


Roman Mikoláš

Hodnocení:

Komentář: Kontaktoval som priamo ombucmana alza.cz s poslednou vyzvou, tak ako to navrhoval v zaslanom komentari.