Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Pri objednavke tovaru v spolocnosti ALZA.cz je mozne zvolit sposob dopravy - okrem ineho splocnost PPL a Seegmuller. Pri napovede jednotlivych spolocnosti sa zobrazi ich logo (PPL, Seegmuller). Avsak pri vybere dopravy spolocnostou PPL (cennik uvedeny http://www.alza.cz/zasilkova-spolecnost-ppl-do-24-hodin-art1460.htm) je uctovany cennik spolocnostou Seegmuller (http://www.alza.cz/seegmuller-rozmerne-zasilky-art3697.htm).
Pri kupe nadrozmerneho tovaru zakaznik nie je nijak upozorneny, ze mu bude uctovana ina cena (nie PPL, ale Seegmuller) co v mojom pripade cini cenovy rozdiel 210 Kc v moj neprospech.
SL190m Doprava - PPL Sprint - standardní
Vratenie penazi (bohuzial reputacia sa vratit neda, koniec dovery v spravnost informacii na alza.cz).
|
Tweet |
Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele nesmí informace o ceně vzbuzovat zdání, že je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Prodejce je povinný před uzavřením kupní smlouvy informovat spotřebitele o konečné ceně, kterou zaplatí. Pokud došlo k porušení takového ustanovení, může kupující podat podnět České obchodní inspekci, která je v tomto případě dozorovým orgánem.
Vážený pane Mikoláši,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.
Dle dohledatelné historie eviduji, že odůvodnění Vám bylo z naší strany zasláno neprodleně po přijetí Vašich dotazů v rámci 17. a 18. února 2014. Doručení bylo s ohledem na rozměry zboží možné pouze prostřednictvím uvedeného dopravce a tomu odpovídající poplatek byl uveden jak v rámci objednávkového procesu, tak na konci v potvrzení objednávky. Pokud přesto přetrvává v této věci jakákoli nesrovnalost, můžete nás kontaktovat kdykoli znovu a to přímo na e-mailové adrese ombudsman@alza.cz.
S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění
Jiří Horáček
ombudsman
Hodnocení:
Komentář: Kontaktoval som priamo ombucmana alza.cz s poslednou vyzvou, tak ako to navrhoval v zaslanom komentari.