Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 11.4. 2018 jedu vlakem Hutník EX545 z Prahy pravidelný odjezd 18:24. Přistavený vůz první třidy je už historický a nemá klimatizaci ani WIFI.
Nepřítomnost klimatizace při den ode dne stoupající teplotě je opravdu nekomfortní.
Kompenzaci ve formě voucheru mi je jako majiteli karty in100 prakticky k ničemu tak jsem ji odmítl.
Je to opakované nedodržování parametrů služby a vnímám to jako klamání zákazníka když u tohoto vlaku ČD inzerují přítomnost vagónu první třídy.
První třída
Kompenzace ale ne ve formě problematicky použitelného voucheru který stejně brzo propadne.
|
Tweet |
Kategorie vlaků včetně jejich vybavení specifikuje příloha č. 6 Smluvních přepravních podmínek viz https://www.cd.cz/assets/info/cim-se-ridime/sppo-zmena-12_cb.pdf
Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.
Pokud se spotřebitel domnívá, že se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky, pak může zvážit podání podnětu pro porušení zákona o ochraně spotřebitele dozorovému orgánu v dané oblasti České obchodní inspekci. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.