Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22864Starý vagon první třídy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2018, před 7 lety

Petr Minařík

Znění stížnosti

Dnes 11.4. 2018 jedu vlakem Hutník EX545 z Prahy pravidelný odjezd 18:24. Přistavený vůz první třidy je už historický a nemá klimatizaci ani WIFI.
Nepřítomnost klimatizace při den ode dne stoupající teplotě je opravdu nekomfortní.

Kompenzaci ve formě voucheru mi je jako majiteli karty in100 prakticky k ničemu tak jsem ji odmítl.

Je to opakované nedodržování parametrů služby a vnímám to jako klamání zákazníka když u tohoto vlaku ČD inzerují přítomnost vagónu první třídy.


Produkt

První třída


Požadované řešení

Kompenzace ale ne ve formě problematicky použitelného voucheru který stejně brzo propadne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2018 11:36, před 7 lety

Kategorie vlaků včetně jejich vybavení specifikuje příloha č. 6 Smluvních přepravních podmínek viz https://www.cd.cz/assets/info/cim-se-ridime/sppo-zmena-12_cb.pdf

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.

Pokud se spotřebitel domnívá, že se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky, pak může zvážit podání podnětu pro porušení zákona o ochraně spotřebitele dozorovému orgánu v dané oblasti České obchodní inspekci. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 09:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.