Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pro nespokojenost jsme chtěli ukončit pojistnou smlouvu zprostředkovanou obchodní zastupkyni pí. Jaroslavou Decastelo. Tato absolutně nevyhodna pojistka se dle firmy dá zrušit až po uplynutí roční lhůty, po kterou jsme povinni provádět platbu i přes námi podanou dvojí výpověď,samozřejmě ofocenou i s podacim lístkem posláno doporučeně, jinak bude částka nevýhodné pojistky vymahana,čislo pojistné smlouvy je 23272120.Vypovedi jsme zaslali 28.2.a13.3.2018,bez zpětné reakce,, firmy,,minime v tomto podat i trestní oznámení pro záměrné uvedení v omyl za účelem zisku - podvod, prosíme Vás tímto o pomoc, měla to být úrazova pojistka pro našeho syna kterému je 21 měsíců, reakce firmy jsou naprostým hyenismem, pokud nejsme spokojeni, nemůžeme odstoupit a musíme platit dále?? Za co???
Investični varianta pojištění - Kamarád 2
Okamžité respektování dvojí výpovědi ze smlouvy.
|
Tweet |
Podmínky vypovězení, ukončení nebo jiné změny pojistné smlouvy najde spotřebitelka buď ve smluvních ujednáních přímo nebo v pojistných podmínkách, které byly přiloženy ke smlouvě.
Jestliže si oprávněností výpovědi spotřebitelka není jistá, doporučujeme využít služeb finančního arbitra. Finanční arbitr je státem zřízený orgán mimosoudního řešení sporů, který řeší spory mezi spotřebiteli a finančními institucemi a je příslušný právě i k řešení sporů vzniklých ze životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost nám zaslala následující sdělení:
"Pojišťovna se se stížnostmi seznámila a klientům budou zaslány vysvětlující dopisy k postupu pojišťovny."
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která tak má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Společnost již zaslala výpověď ze smlouvy bez nároku dalších plateb, snad je tímto již celá záležitost vyřízená k mé opravdové spokojenosti. Tímto Vám velmi děkuji za Vaši pomoc a podporu - s úctou Šimečková Anna.
Společnost již zaslala výpověď ze smlouvy bez nároku dalších plateb, snad je tímto již celá záležitost vyřízená k mé opravdové spokojenosti. Tímto Vám velmi děkuji za Vaši pomoc a podporu - s úctou Šimečková Anna.
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.