Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamace Vám byla naší firmou zamítnuta písemným vyjádřením. Za tímto vyjádřením si stojíme. Vaši reklamaci posuzoval státem jmenovaný soudní znalec pan Petr Janata. Bylo přiložené jeho odborné posouzení. Omlouvám se za toto naše jednoznačné a neměnné stanovisko.
S pozdravem
Hana Simulíková
Reklamační referentka
A3 SPORT s.r.o. | Teslova 1171/15 | 301 00 Plzeň
Tel.: +420 377 454 480 | email: simulikova@a3sport.cz
www.a3sport.cz | Facebook
cid:image001.gif@01CF2349.C2E0A240
Je zajímavé a s podivem, že tato společnost všem píše stejné zamítací dopisy na reklamace, pan znalec odepisuje všem stejné důvody (viz reklamace na teto stránce), když se ozvete , můžete se soudit :-) Lépe bude dát si na tuto firmu pozor. Jak psala paní ... také mám stejnou značku bot , dokonce i stejný model a déle než tyto reklamované boty...Jak je možné, že se rozbijí jen od A3 sport? a všem je napsáno, že nefixoval nohu, neuplatnil hned po zjištění a obuv promočena? spoléhají na to, že se malý človíček nebude soudit... a vychází jim to !!!!
jediné řešení je nekupovat od A3 sport
|
Tweet |
Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.