Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#22873Neuznaná reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2018, před 7 lety

IVETA ŠEFLOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den,



reklamace Vám byla naší firmou zamítnuta písemným vyjádřením. Za tímto vyjádřením si stojíme. Vaši reklamaci posuzoval státem jmenovaný soudní znalec pan Petr Janata. Bylo přiložené jeho odborné posouzení. Omlouvám se za toto naše jednoznačné a neměnné stanovisko.



S pozdravem



Hana Simulíková

Reklamační referentka

A3 SPORT s.r.o. | Teslova 1171/15 | 301 00 Plzeň

Tel.: +420 377 454 480 | email: simulikova@a3sport.cz
www.a3sport.cz | Facebook



cid:image001.gif@01CF2349.C2E0A240


Produkt

Je zajímavé a s podivem, že tato společnost všem píše stejné zamítací dopisy na reklamace, pan znalec odepisuje všem stejné důvody (viz reklamace na teto stránce), když se ozvete , můžete se soudit :-) Lépe bude dát si na tuto firmu pozor. Jak psala paní ... také mám stejnou značku bot , dokonce i stejný model a déle než tyto reklamované boty...Jak je možné, že se rozbijí jen od A3 sport? a všem je napsáno, že nefixoval nohu, neuplatnil hned po zjištění a obuv promočena? spoléhají na to, že se malý človíček nebude soudit... a vychází jim to !!!!


Požadované řešení

jediné řešení je nekupovat od A3 sport


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2018 09:34, před 7 lety

Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 22:47, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.