Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22875Mám zaplatit pohledávku 102,1 Euro

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2018, před 7 lety

Pavel Špitzer

Znění stížnosti

V roce 2017 jsem se přihlásil na sexsit.cz, v domění, že je to běžná seznamka a buhužel jsem si zaplatil VIP. Od loňského roku jsem na ní nebyl a teď mi najednou přišel dopis.

Vážený pane,
dovolte nám Vás informovat, že jsme převzali právní zastoupení společnosti AG,Rothusstrasse 23,CH-6331 Húnenberg. Na upomínky naší klientky jste rovněž nereagoval, stejně jako na výzvy k platbě inkasní společnosti, která byla do věci zapojena.Zaregistroval jste se k placenému členství v internetové komunitě sexsit.cz. Vaše zvolené uživatelské jméno, stejně jako vaší e-mailovou adresu xxx@xxx.xx naše klientka při rezervaci nabídky rovněž zaevidovala, stejně jako IP adresu Vašeho počítače použitého při rezervaci. Jelikož jste na upomínky inkasní kanceláře pověřené naší klientkou nereagoval a platbu neprovedl, jsme nyní zmocněni k vymáhání splatné pohledávky, a to v případě potřeby i soudní cestou. Tím Vám vzniknou nikoliv nepodstatné další náklady a poplatky. Příležitost, která představuje snadnou a z hlediska nákladu výhodnou cestu, jak tuto pohledávku sprovodit ze světa, jste dosud nevyužíl. Protože naše klientka se svého nároku nevzdá, strkání hlavy do písku a odkládání řešení záležitosti Vám nikterak nepomůže. Můžeme Vám proto jen naléhavě radit, abyste spaltnou pohledávku včas uhradil. Tato pohledávka nyní sestává z následujících částek : Hlavní pohledávka -39,26 EUR,Bankovní poplatky-22,34 EUR,Náklady právního zastoupení-40,50 EUR.

Rád bych se toho zbavil, ale bohužel nevím, na jaké číslo účtu to mám poslat a také, jestli to nebudou chtít platit pořád.
Odepsal jsem jim, aby mi vysvětlili, co to má znamenat, ale oni mi poslali akorát fakturu o znovuzaplacení.
Proto bych potřeboval poradit.
První email od nich mi příšel 12.3.,26.3.2018, jenže já se do toho emailu už skoro vůbec nepřihlašuji, tak jsem na to dříve reagovat nemohl. A v dubnu mi přišel dopis.
Chtějí to zaplatit do 13.4.2018


Požadované řešení

Potřebuji poradit, co s tím mám dělat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2018 23:37, před 7 lety

Pokud společnost žádá, aby spotřebitel uhradil dluh, musí také prokázat, že tento dluh v požadované výši existuje a na základě jakého právního důvodu vznikl. I v případě soudního sporu by bylo na společnosti, aby prokázala existenci závazku, na základě kterého dluh vznikl. Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitele, bude vhodné vyhledat právní služby a případně spor řešit soudní cestou.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Byl-li však uzavřen zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Důležité je pak podat řádně výpověď a tím zabránit dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství.

Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.

Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 22:37, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.