Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2288Odpojení pevné linky a internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2014, před 11 lety

Petra Hurtová

Znění stížnosti

Dobrý den,
cca 5 let využívám ve své ordinaci pevnou linku plus internet od vaší společnosti( tel. 571611627).Loni v březnu mě navštívil váš prodejce a tvrdil mi, že pokud s ním uzavřu smlouvu na mobilní hlasovou službu Neon S, bude mi snížen paušál na pevnou linku a po sečtení těchto plateb ušetřím. Bohužel jsem tuto smlouvu uzavřela, a přestože jsem ji vůbec nevyužívala, byla jsem ochotná za ni platit( tel. 702059223) do doby, než bych mohla smlouvu vypovědět, tj. po dobu 2 let.Dne 14.2.2014 mi však přišel dopis od O2, jmenovitě od pana Dvorjančanského, že mi tarif Neon mění na tarif Start, za který budu platit " zvýhodněných" 280,- Kč. Znovu upozorňuji, že mobilní služby nevyužívám, pouze platím! Proto jsem ihned kontaktovala zákaznickou linku, konkrétně p. Irenu Kadlecovou, která mi nastavila mobilní služby na tarif za 79,-/ měs. Prý budu info na email, zatím se tak bohužel nestalo. To nejlepší nakonec, v pondělí v ordinaci jsem zjistila, že mi byla odpojena pevná linka s internetem!!!!!!!!!!
Doba znovuzapojení ,dle operátora cca 14 dní!!!!! A kolik mě to bude asi stát?!!!! Nemluvě o ušlém zisku!!!!!


Požadované řešení

Okamžité znovuzapojení pevné linky plus internetu, možnost okamžitého odstoupení od smlouvy na mobilní služby, které nevyužívám a za které mi byla bez mého vědomí navýšena platba.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 10:06, před 11 lety

V případě, že došlo k odpojení bez porušení smlouvy zákazníkem, musí poskytovatel služby prokázat, na jakém základě došlo k odpojení linky. Pokud došlo k pochybení operátora, odpovídá za škodu, kterou tím způsobil a mělo by dojít k připojení zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2014 14:54, před 11 lety

Hezký den,

velice se omlouvám za vzniklé komplikace, ke zrušení služby došlo pravděpodobně systémovou chybou, nyní by však mělo být vše opět plně funkční, pokud služba prozatím nefunguje, doporučím restartovat modem, čímž by mělo dojít k obnovení služeb na ústředně.

Co se týče vašeho mobilního čísla, je pravdou, že z důvodu zjednodušení naší nabídky dochází k uzavření starých tarifů, proto zákazníky informujeme o nutnosti přechodu na novou tarifní řadu a v souvislosti s tím také navrhneme tarif, který by pro něj mohl být vhodný. Pokud se však rozhodne pro jiný FREE tarif, má samozřejmě možnost volby, kolegyně pro vás zvolila základní tarif bez doplňkových balíčků minut či SMS a zároveň uplatnila slevu 100 Kč, která vyplývá ze společného využívání mobilních a pevných služeb, čímž dosáhla takto nízké ceny.

Přijměte, prosím, naší omluvu, věřím, že další užívání našich služeb povede k vaší spokojenosti.

S přáním příjemného dne

Renáta Drastichová
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 21:30, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.