Společnost


BENZINA , s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22883Pochvala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2018, před 7 lety

Josef Pavelka

Znění stížnosti

Dne 12.4.2018 ve 14:27. Dobry, den
Dnes jsem navstivil Vasi cerpaci stanici Nepomucka a musim rict, ze obslahu byla velmi prijemna i kdyz tam mela frontu pomalu ven. Potreboval jsem poradit ohledne kavovaru a obsluha byla natolik ochotna jit se mnou a vysvetlit jak se s kavovarem zachazi. Vzdy se sem budu vracet rad. Dekuji Pavelka


Produkt

Skvělá


Požadované řešení

Nic bych neměnil


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 11:41, před 7 lety

Jelikož se v daném případě jedná o pochvalu a nikoliv o stížnost, případ přeřazujeme přímo na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 22:41, před 6 lety

Společnost byla o případu informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k němu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.