Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.4.2018 ve 14:27. Dobry, den
Dnes jsem navstivil Vasi cerpaci stanici Nepomucka a musim rict, ze obslahu byla velmi prijemna i kdyz tam mela frontu pomalu ven. Potreboval jsem poradit ohledne kavovaru a obsluha byla natolik ochotna jit se mnou a vysvetlit jak se s kavovarem zachazi. Vzdy se sem budu vracet rad. Dekuji Pavelka
Skvělá
Nic bych neměnil
|
Tweet |
Jelikož se v daném případě jedná o pochvalu a nikoliv o stížnost, případ přeřazujeme přímo na společnost.
Společnost byla o případu informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k němu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.