Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#22886Poškozené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2018, před 7 lety

Marek Pokorný

Znění stížnosti

Dne 9.4.2018 jsem objednal na Alze Pákový kávovar De'Longhi EC 850M. Druhý den 10.4.2018 mi ho kurýr doručil. Obal byl v pořádku. Vybalil jsem ho zapojil dle návodu a těšil se na presso. Ouha, preso neteklo a rozblikali se kontrolky a nic. Viz video: https://www.youtube.com/watch?v=kjHNvmPeovA&feature=youtu.be .Volali jsme na servis De'Longhi a bylo nám řečeno, že je to vada v přístroji. Nelenil jsem a volal jsem rozpálený na infolinku Alzy, kde mi bylo řečeno, abych ho dovezl, nebo odeslal na reklamaci, což mě rozpálilo ještě víc! Odeslal jsem přístroj MMS a dne 11.4.2018 si ho převzali. Na infolinku jsem volal také a mám i jejich emailovou konverzaci. Bylo mi slíbeno, že vše bude ok a vyřeší to! Dnes jsem volal znovu a furt ta stejná písnička! Včera mi slibovali rychlou nápravu a dnes mi tvrdili, že to bude chvíli trvat! Což jsem teď ještě víc rozpálený! Reklamace vyřizují operátoři, kteří nemají s reklamacemi nic společného.....


Produkt

Pákový kávovar De'Longhi EC 850M


Požadované řešení

Buď výměna a nebo vrácení peněz + peněz za odeslání balíku na zpět.

https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 12:08, před 7 lety

Záruka na použité zboží je 24 měsíců, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na době kratší, která ovšem nesmí být kratší než 1 rok podle § 2168 občanského zákoníku. Prodávajícímu má lhůtu k vyřízení reklamace, která činí 30 dnů ode dne uplatnění. Pokud prodávající v této lhůtě reklamaci nevyřídí, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 09:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.