Společnost


BRITEX - CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2289Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2014, před 11 lety

Kristyna Tuckova

Znění stížnosti

V prosinci 2012 jsem si koupila u společnosti Alza.cz mobilní telefon Samsung Galaxy S3. V listopadu 2012 jsem ho předala do servisu ve společnosti Mobilní pohotovost, odkud putoval telefon do servisu Britex-CZ. Problém byl v tom, že si mnoho volajících stěžovalo, že mě při hovoru neslyší a tak jsem přístroj reklamovala zřejmě s vadným mikrofonem. Společnost po 30 dnech telefon vrátila, že došlo k výměně mikrofonu. Od provedení opravy začalo docházet k tomu, že telefon přestával reagovat na sim kartu. Ztrácela jsem signál atd. V lednu jsem tedy reklamovala u Mobilní pohotovosti jejich opravu. Po 14 dnech jsem obdržela reakci, že společnost Britex, která opětovně provádí reklamaci, se odkazuje na mechanické poškození poškozeného šroubku na základní desce a požaduje 4 500,- za výměnu desky. Na výtku, že k chybě docházelo po jejich servisu mi bylo sděleno, že jsem opravu reklamovala až po 3 měsících a že to není jejich vina a telefon jsem si zničila sama. Nejenom že to byli pouze dva měsíce, ale ani netuším jak se do telefonu dostat.


Produkt

Samsung Galaxy SIII i9300


Požadované řešení

Požaduji bezplatnou opravu nebo výměnu zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 10:44, před 11 lety

V případě, že došlo k poškození výrobku v průběhu reklamace, odpovídá za ni společnost dle § 421 občanského zákoníku. V tomto případě doporučujeme kontaktovat i samotného prodejce, který patrně na servis odkazuje a lze tak žádat škodu i po něm.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2014 09:36, před 11 lety

V tomto případě byla stížnost podána na servis i prodejce. Vzhledem k tomu, že odpovědnost za vady se uplatňuje vůči prodejci a ten je odpovědný za jejich případnou nápravu, bude tato stížnost uzavřena a bude se řešit pouze s prodejcem výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.