Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci 2012 jsem si koupila u společnosti Alza.cz mobilní telefon Samsung Galaxy S3. V listopadu 2012 jsem ho předala do servisu ve společnosti Mobilní pohotovost, odkud putoval telefon do servisu Britex-CZ. Problém byl v tom, že si mnoho volajících stěžovalo, že mě při hovoru neslyší a tak jsem přístroj reklamovala zřejmě s vadným mikrofonem. Společnost po 30 dnech telefon vrátila, že došlo k výměně mikrofonu. Od provedení opravy začalo docházet k tomu, že telefon přestával reagovat na sim kartu. Ztrácela jsem signál atd. V lednu jsem tedy reklamovala u Mobilní pohotovosti jejich opravu. Po 14 dnech jsem obdržela reakci, že společnost Britex, která opětovně provádí reklamaci, se odkazuje na mechanické poškození poškozeného šroubku na základní desce a požaduje 4 500,- za výměnu desky. Na výtku, že k chybě docházelo po jejich servisu mi bylo sděleno, že jsem opravu reklamovala až po 3 měsících a že to není jejich vina a telefon jsem si zničila sama. Nejenom že to byli pouze dva měsíce, ale ani netuším jak se do telefonu dostat.
Samsung Galaxy SIII i9300
Požaduji bezplatnou opravu nebo výměnu zboží
|
Tweet |
V případě, že došlo k poškození výrobku v průběhu reklamace, odpovídá za ni společnost dle § 421 občanského zákoníku. V tomto případě doporučujeme kontaktovat i samotného prodejce, který patrně na servis odkazuje a lze tak žádat škodu i po něm.
V tomto případě byla stížnost podána na servis i prodejce. Vzhledem k tomu, že odpovědnost za vady se uplatňuje vůči prodejci a ten je odpovědný za jejich případnou nápravu, bude tato stížnost uzavřena a bude se řešit pouze s prodejcem výrobku.