Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22897Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2018, před 7 lety

Zuzana Rádlová

Znění stížnosti

Dobrý den,
rezervovala jsem si pobyt v II Castello Room and Breakfast boutique v Boloni. (od 28.č. do 3. 5.) č. rezervace - 1193397057.
Rezervace byla po stržení platby z mé karty ( 110 euro ) potvrzena dne 10.4. 2018.
Druhý den mi přišla zpráva, že byla rezervace zrušena (bez vysvětlení)
Peníze však žádné nevrátili!
Kontaktovala jsem booking.com customer service - čtyřikrát meilem, ( s přiloženým dokladem z výpisu stržené platby z banky) dále ubytovací zařízení pomocí formuláře (nemají nikde uveden meil.) a snažila jsem se do ubytování marně několikrát dovolat.
Zuzana Rádlová


Produkt

vše viz. výše


Požadované řešení

Požaduji okamžité vrácení peněz. Toto jednání se rovná krádeži.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2018 10:37, před 7 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Společnost ve svých všeobecných obchodních podmínkách sama výslovně uvádí, že nese odpovědnost za přímé škody, které spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil, nebo které mu vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností podnikatele souvisejících s poskytováním služeb, a to do celkové výše celkové ceny rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 22:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.