Společnost


Hudec Lukáš, Bc.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2290Zamítnutá, nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 19 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2014, před 11 lety

Zbyněk Štrych

Znění stížnosti

Dne 3.2.2014 si moje dcera objednala tablet na dobírku u firmy Hudla s.r.o.majitel Lukáš Hudec.Doma po odzkoušení jsme zjistili, že tablet funguje pouze při zaplém stavu v nabíječce.Po odpojení se vypne není nabitý.Následně jsem ho hned zaslal nazpět k reklamaci v rozmezí 2prac. dny od doručení. Reklamace mi byla zamítnuta s tím,že jsem údajně porušil nějakou pečeť, přelep na tabletu.To se z mé strany ale nestalo.Na tabletu jsem odstranil pouze polepy displeje.Žadal jsem o vrácení peněz nebo o odborném posouzení v autorizovaném servisu, kde by hned zjistili zda bylo do tabletu zasahováno(zjistil jsen si to v servisu).Když jsem namítl,že jako prodejce nemůže posuzovat tuto reklamaci,že to náleží jen odborníkovi,neuspěl jsem.


Produkt

Multimediální 9'' tablet A20 Cortex-A7 Dual-Core Android 4 8GB (S34417) 1990,- kč objednávka č. 8391


Požadované řešení

Vrácení peněz- nemám už důvěru v tuto firmu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2014 13:15, před 11 lety

Pro reklamaci, resp. namítnutí neodpovídající jakosti při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku není důvodem zamítnutí stržení jakékoli pečeti. V první řadě by v rámci výše uvedeného ustanovení měl prodejce doložit, že na výrobku nějaká pečeť byla a v případě zamítnutí by musel odborně prokázat příčinnou souvislost mezi odstraněnou pečetí a vadou na výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 16:10, před 10 lety

Pan Bc. Lukáš Hudec byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.