Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.2.2014 si moje dcera objednala tablet na dobírku u firmy Hudla s.r.o.majitel Lukáš Hudec.Doma po odzkoušení jsme zjistili, že tablet funguje pouze při zaplém stavu v nabíječce.Po odpojení se vypne není nabitý.Následně jsem ho hned zaslal nazpět k reklamaci v rozmezí 2prac. dny od doručení. Reklamace mi byla zamítnuta s tím,že jsem údajně porušil nějakou pečeť, přelep na tabletu.To se z mé strany ale nestalo.Na tabletu jsem odstranil pouze polepy displeje.Žadal jsem o vrácení peněz nebo o odborném posouzení v autorizovaném servisu, kde by hned zjistili zda bylo do tabletu zasahováno(zjistil jsen si to v servisu).Když jsem namítl,že jako prodejce nemůže posuzovat tuto reklamaci,že to náleží jen odborníkovi,neuspěl jsem.
Multimediální 9'' tablet A20 Cortex-A7 Dual-Core Android 4 8GB (S34417) 1990,- kč objednávka č. 8391
Vrácení peněz- nemám už důvěru v tuto firmu
|
Tweet |
Pro reklamaci, resp. namítnutí neodpovídající jakosti při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku není důvodem zamítnutí stržení jakékoli pečeti. V první řadě by v rámci výše uvedeného ustanovení měl prodejce doložit, že na výrobku nějaká pečeť byla a v případě zamítnutí by musel odborně prokázat příčinnou souvislost mezi odstraněnou pečetí a vadou na výrobku.
Pan Bc. Lukáš Hudec byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.