Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
včera mi měl být doručen balíček z DM drogerie s kojeneckými potřebami, přišla mi SMS, že mi ho pan řidič Masarik dodá mezi 13:16 - 15:16.
Poté co na něj tedy čekám doma, tak mu 15:30 volám kdy přijede, bylo mi sděleno, že dříve jak za hodinu to nestihnu. To už jsem bohužel musela pro děti, tak jsme se domluvili na další den.
Myslela jsem, že poveze balíček brzy. Ale ve zprávě byl čas 12:24 - 14:24. To já už opravdu na něj čekat nemohla, snažila jsem se vymyslet nějaké řešení, ale byla jsem jediná kdo něco vymýšlí, pán mi řekl, že už jede jiný směr a může mi ho doručit až v pondělí.
Řekla jsem mu tedy, ať balík vrátí a po sms si nastavila vyzvednutí na pobočce, jestli ho tam teda pán dá.
balíček z drogerie DM
Očekávala jsem, když jsme se s panem řidičem domluvili, ať doveze balíček další den, aby k nám zbytečně nejezdil, tak že přijede brzy, a ne až zase někdy odpoledne s 2hodinovým zpožděnám
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.