Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, zaregistrovala jsem se na seznamce Academis singles a uhradila mesicni poplatek za premiove clenstvi 149kc. Dale jsem v terminu max ctyri dny pred automatickym obnovenim premioveho clenstvi podala vypoved tohoti clenstvi na dalsi tri mesice, a to dne 26.3.18. Bylo mi odpovezene, ze premiove clenstvi bude ukonceno ke dni 7.4.18 a nebudou uctovany zadne dalsi poplatky. I tak mi bylo strzeno 9.4. 2247Kc. Zasilala jsem email na spolecnost, ze ocekavam navraceni teto castky zpet na muj ucet,ale zatim bez odpovedi.
Seznamovaci agentura
Uadam o navraceni neopravnene strzene castky, jelikoz jsem podnikla veskere kroky k vcasnemu odhlaseni toho premioveho clenstvi.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 2XYQNH91
Dobrý den,
v naší databázi žel neevidujeme Výpověď pro profil, registrovaný pod emailovou adresou ''lborovcova44@seznam.cz'' (Academic singles), pouze pro profil, registrovaný pod emailovou adresou ''borovcova@centrum.cz'' (be2), na který naše Zákaznické centrum ke dni 27.03.2018 reagovalo potvrzením Výpovědi, a pro profil, registrovaný pod emailovou adresou ''borovcova@centrum.cz'', který žel neexistuje.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.