Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chci si stěžovat na nedoručování zásilek z ciziny, které mi byly adresovány na adresu do zaměstnání. Zjistila jsem to až v případě, že mi volala zaměstnankyně pošty Kadaň, že mi tam leží nevyzvednutý balíček, který se ten den vrací. Postrádám minimálně 3 zásilky, u kterých se oprávněně domnívám, že je potkal stejný osud (byly vráceny zpět odesílateli, přestože byly již zaplacené). Na dotaz z jakého důvodu mi nebyly zásilky doručeny a ani mi nebyla doručena výzva o uložení zásilky na poště, mi bylo řečeno, že za to může pošta Chomutov.
Prosím o nápravu a vyjádření na adresu:
Nedoručené zásilky z ciziny (bez oznámení o uložení a následné vrácení odesílateli)
Chci, aby mi byly zásilky řádně doručovány!
|
Tweet |
Nebyla-li zásilka doručena v souladu s uzavřenou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman