Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22906Nedoručování zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2018, před 7 lety

Tereza Kostková

Znění stížnosti

Dobrý den,
chci si stěžovat na nedoručování zásilek z ciziny, které mi byly adresovány na adresu do zaměstnání. Zjistila jsem to až v případě, že mi volala zaměstnankyně pošty Kadaň, že mi tam leží nevyzvednutý balíček, který se ten den vrací. Postrádám minimálně 3 zásilky, u kterých se oprávněně domnívám, že je potkal stejný osud (byly vráceny zpět odesílateli, přestože byly již zaplacené). Na dotaz z jakého důvodu mi nebyly zásilky doručeny a ani mi nebyla doručena výzva o uložení zásilky na poště, mi bylo řečeno, že za to může pošta Chomutov.

Prosím o nápravu a vyjádření na adresu:


Produkt

Nedoručené zásilky z ciziny (bez oznámení o uložení a následné vrácení odesílateli)


Požadované řešení

Chci, aby mi byly zásilky řádně doručovány!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2018 12:27, před 7 lety

Nebyla-li zásilka doručena v souladu s uzavřenou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.