Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den
Vcera 12.4.2018 v noci bola na moju platobnu kartu autorizovana platba z mojho uctu SK(ucet zaslany pred chvilkou z mojho emailu) vo vyske 95,78 eur.
Ziadne vase sluzby ani registraciu som nevykonal preto prosim o vratenie financnej ciastky a vysvetlenie danej situacie.
ak evidujete moju registraciu na vase sluzby prosim o upresnenie pod akym menom, emailom, z akej IP adresy a kedy bola regisgtracia vykonana.
S pozdravom Vodny Jozef
vratenie neopravnenej platby a zablokovanie automatickych platieb
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
ID: GV475F97
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.
Hodnocení:
Komentář: ani na niekolko dotazov na spolocnost c-date som nedostal udaje ktorymi by som si mohol overit ci registracia bola vykonana opravnene mnou a mojej lokality. datum registracie, email registracie ako aj IP adresa z ktore registracia bola vykonana pokladam za zakladne udaje ktore by spolocnost nemala mat najmensi problem zaslat osobe od ktorej si uplatnila uhradu. v kazdom pripade spolocnost mi emailom potvrdila zrusenie registracie a dalsie platby uz nebude stahovat z mojho uctu. tymto pokladam tuto zalezitost za uzavretu. portalu vasestiznosti.cz velmi pekne dakujem za priestor a snahu pomoct.