Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#22911Zajíci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2018, před 7 lety

Lenka Soukupová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Ráda bych věděla proč jste ukončili předčasně vaší akci na plyšové zajíce?!
Pokud vím nálepky se měli dávat do 17.4.2018 a plyšový zajíce měli být k dispozici do 24.4.2018. Mám doba 2 nalepené kartičky a co s nimi mám jako teď dělat?!! A to není první vaše akce s plyšáky a už skoro měsíc před koncem nikdy nejsou k dispozici! Mám doma nešťastnou dcerku která se těšila na zajíčka a kvůli vám nebude mít nic!! Proč si na tyhle akce neděláte větší zásoby když moc dobře víte že to vždy má úspěch!!! A ráda bych se zeptala znova co mám dělat s dvěma vylepenýma kartičkami?!!! Věřím že nejsem jediná a měli by jste se nad sebou zamyslet když tyhle akce děláte!! A žádám vás o nějaký řešení jak s touhle akcí tak i do příštích co máte v plánu.
Děkuji Lenka Soukupová


Požadované řešení

Chci aby se moje stížnost vyřešila a ráda bych požadovaný produkt dostala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 10:19, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 22:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.