Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Žádost o výhru jsem odeslal dne 13.3.2018 .Dodnes se nic nedeje.Jedná se o cástku 1 648 260kč Částku jsem mel obdržet do 48 hodin.Též jsem udelal objednávku,abych docílil atomatického zpracování. Dále tu mám oznámeni o udelení poštovní poukázky v hodnotě 1 621 242kč.Dále tu mam oznámení o výhře na 1 378 056kč labužnický koutek.Dále tu mám výhru na 1 324 000kč.Dále tu mám výhru na1 567 200kč.Tento postup se mi vůbec nelíbí, protože je to samé lhaní.Za léky které vracím dostávám peníze za dlouhou dobu.
CHtěl bych,aby jste splnily alespoň jednu pohledávku, vůči mé osobě a proto bych požadoval částku 1648 260kč,kterou jste mi slibovali.Děkuji PRENER
|
Tweet |
Nabídka výhry vázaná na nákup zboží je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Jedná se totiž o agresivní obchodní praktiku dle § 5 b zákona o ochraně spotřebitele, která může zásadním způsobem pozměnit chování spotřebitele tak, že se rozhodne k nákupu, který by za jiných okolností neudělal.
Spotřebiteli doporučujeme obrátit se stížností na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Dopis je žádoucí zaslat na adresu sídla společnosti uvedenou v obchodním rejstříku. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.