Společnost


ENVONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#22916Nekalá praktika Envovy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2018, před 7 lety

Vladimír Miška

Znění stížnosti

Dobrý den,
ten scénář je stejný jako v příspěvku zde :
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/22716/nekala-praktika-envovy

I mou maminku navštívila dne 28/02/2018 již zde zmiňovaná p. "M".
I moje maminka zdůrazňovala, že nechce přejít k žádnému jinému dodavateli energií a byla ujištěna že se nic takového nebude dít.
Bohužel s paní vyplnila formulář nazvaný Přihláška k výběrovému řízení. Na vyplněné přihlášce je jen datum a místo.
Nikde není žádný podpis.
Bohužel nějaký dokument maminka s paní podepsala, ale od toho nám nenechala žádnou kopii.
Maminka to pustila z hlavy, jelikož byla ujištěna, že k žádné změně nedojde. Za asi 3 týdny však přišly uzavřené smlouvy na nového dodavatele elektřiny i plynu Centropol Energy - samozřejmě po vypršení 14-ti denní ochrané lhůtě.
Po kontaktování stávajících dodavatelů energií během příštího týdne oni vypoví smlouvy s Centropol Energy a my pošleme Okamžité ukončení smlouvy společnosti ENVONA.


Produkt

Smlouvy s dodavately energií


Požadované řešení

Ukončení smluv jak s Centropol Energy, tak hlavně s Envonou, jejichž uzavření neproběhlo korektně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2018 09:56, před 7 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 23:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodařilo-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.