Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
bohužel jsem měla nemilou zkušenost s hlídačem na prodejně Lidl Vojtíškova 1783/2 Praha 4 Chodov dne 13.4.2018 mezi 8-9 hodinou ranní. Šla jsem k vám téměř jako každé ráno nakoupit, celý nákup proběhl jako obvykle strávila jsem na nákupu zhruba 30 minut. Ovšem po zaplacení když jsem opustila prodejnu zamnou vyběhl hlídač s tím abych mu ukázala kabelku že mě viděl krást, toto osočení se mi tedy vůbec nelíbilo a odmítla jsem. Hlídač se začal rozčilovat a dohadovat se semnou že jsem zlodějka, co byl ale vrchol, že hlídač vypadal jako by vylezl z kriminálu potetované ruce a nadával mi do krav.Neustále kolem mě mával vztekle rukama až jsem měla strach že mě uhodí.Tudíž jsem mu kabelku nedobrovolně ukázala, samozřejmě v kabelce nic nenašel. Očekávala jsem tedy nějakou omluvu, místo toho mi řekl "vypadni". Což mě tedy velmi urazilo, neboť bych mu mohla dělat mámu, nemá žádné vychování což je nepřípustné, když pracuje s lidmi. Byla jsem několit let vaší stálou zakaznicí ovšem po tomto incidentu už k vám chodit nakupovat nebudu, takové ponížení mi za to nestojí.
Osočení z krádeže
Myslím si, že takové lidi by jste neměli zaměstnávat.
|
Tweet |
Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.
Dobrý den, paní Majerová,
za takovouto zkušenost se velice omlouváme a ujišťujeme Vás, že celou věc prošetříme. Něco podobného by se totiž určitě stávat nemělo a vše budeme řešit přímo s odpovědnými vedoucími.
Děkujeme za upozornění a věříme, že pokud si k nám v budoucnu opět najdete cestu, bude už vše v pořádku.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyžila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.