Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Slibujete zajicky do 24.4. a nejste schopni to splnit a není to poprvé :-(. To samé se stalo když jste nabízeli ty svítící poštářky - když víte že je o to takový zajem a jste pouceni i z minulá, že vám určité množství nestačí proč jich neveznete větší množství.... No musim říct že vaše strategie funguje dokonale, nalákat malé děti na reklamu, slibovat za nákupy nalepky a za ty plyšové hračky a když je člověk respektive váš zákazník nasbírá řeknete mu akce skončila předčasně, plyšové hračky už nejsou jsme krytý, tím že je to do vyprodaní zásob. Já jako samoživitelka chci své dceři udělat radost a chodím k vám do obchodu nakupovat i když se dá nakoupit i levněji v konkurenčních řetězcích, ale přesto chodím k vám s tím, že dcerka se těší až sovu hračku dostanou a když nalepime dvě plné karty na dva zajicky, které už nemáte tak mám dceři říct, že jste podvodníci že už se na ni nedostalo protože jich máte opětně málo :-( .Jako s těmi svítícími polštářky, to byla stejná situace, kterou mi má dcerka oplakala a díky vám to mám zase absolvovat.....zklamat svou dcerku ve stejné věci :-(, že se nestydíte. Omlouvám se že píší takto tvrdě, ale jsem rozzlobená :-( a přestávám být už nadále váš zákazník a mé rodině doporučím aby u vás již také nenakupovali.
Ráda bych obdržela dva zajíčky, popř. adekvátní náhradu, ne pro mě, ale pro dcerku
|
Tweet |
Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.