Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22920Vypovězení smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2018, před 7 lety

Markéta Kusmičová

Znění stížnosti

Dobrý den,
žádám o pomoc s pro mě nepříjemnou situací.
Včera jsem se zaregistrovala na seznamku be2 a zaplatila členství na 1 měsíc - tedy 149 Kč. Bohužel jsem až poté zjistila, že se smlouva prodlužuje automaticky a na seznamce vlastně není nikdo pro mě atraktivní, spíš naopak.

Rozhodla jsem se tedy své členství zrušit. Včera jsem odeslala hned dvě žádosti na které jsem dostala jen automatickou odpověď, že mi bude odepsáno.
Dnes jsem poslala ještě jednu žádost s přílohou dokladu o registraci a vlastnoručně podepsaným a naskenovaným vypovězením smlouvy.

Na emaily mi byly poslány jen informace jak SMAZAT profil, nikoli že by bylo členství zrušeno.

Nevím, jaké kroky podniknout dál. Odstupuji od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů a informuji službu o dost dříve než 4 dny před prodloužením smlouvy (jak mají stanoveno na stránkách).

Předem děkuji za pomoc.


Produkt

be2 S.a.r.l.


Požadované řešení

Chtěla bych zrušit členství a smazat veškeré osobní údaje i můj profil. Zároveň žádám o potvrzení, že veškeré finanční záležitosti mezi mnou a seznamkou be2 byly vyrovnány a již nebude žádné další čerpání peněz z mého osobního účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 21:11, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2018 14:22, před 7 lety

ID: QOS4NG80


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.4.2018 15:35, před 7 lety


Markéta Kusmičová

Hodnocení:

Komentář: Ve finále proběhlo domluvení jen mezi mnou a zákaznickým centrem be2 - vyšli mi vstříc se zrušením členství.
Poradci dTestu mi sice napsali rozsáhlou odpověď, ovšem poněkud pozdě (11 dní?).