Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nevíme z jakého důvodu nám byl zrušen účet SIPO, kterým jsme platili TV a rozhlasové poplatky přes třicet let. Pravidelně dostáváme Platební doklad SIPO ale brali jsme to jako samozřejmost, že je to přes SIPO uhrazeno. Dnes jsem obdržel Platební doklad SIPO s poznámkou - hotovost. Nevím proč to nejde obnovit? SIPO - Variabilní symbol 4217753323, Specifický symbol: 7063143848. Částka byla u ČS a.a stanovena na 300,-00Kč měsíčně, takže nemůže být nedoplatek. V pondělí se zastavím ve ČS.a.s v Litovli zjistit zda to tak bylo zaregistrováno. S pozdravem Balatka Oldřich,. Červená Lhota 3., 78321 Bílá Lhota.
Žádám o zavedení Platebního dokladu SIPO na bezhotovostně.
|
Tweet |
SIPO je obstaravatelská činnost České pošty, s.p., spočívající v inkasování plateb od fyzických osob ve prospěch právnických a dalších osob, které s poštou uzavřely smlouvu o obstarávání SIPO. Základní informace o této službě nalezne spotřebitel zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/platebni-a-financni-sluzby-cr/sipo
Pokud některá z plateb nebyla provedena, je vhodné uplatnit reklamaci. Podle čl. 9.1. OPS je reklamaci zaplacených plateb nebo poskytnutých Služeb SIPO ČP možno uplatnit po dobu 3 let ode dne vystavení příslušného dokladu na pobočce České pošty, písemně na adrese Česká pošta, s.p., oddělení SIPO, Wolkerova 480, 749 20 Vítkov, telefonicky na zákaznické lince ČP 840 111 244, příp. e-mailem na adrese sipo-reklamace.vakvi@cpost.cz. Při reklamaci je potřeba sdělit důvod reklamace a předložit odpovídající platební doklad SIPO – Hotovost s podacími znaky České pošty, upomínku neuhrazených plateb SIPO s podacími znaky České pošty, platební doklad SIPO – Bezhotovost nebo potvrzení o platbě.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.