Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při cca 20x nošené zimní obuvi, která je stále v záruce se vyskytly 3 závady. Když jsem chtěla při reklamaci odstoupit od kupní smlouvy prodavačka Deichmannu mi toto právo odepřela a obuv nechala dost nekvalitně opravit. Když jsem to řešila s centrálou Deichmannu bylo mi řečeno, že tam jsou pouze 2 závady protože v reklamačním protokolu je uvedeno PB- vrchní šev, LB- zip (+gumičky/ty jsou u horního okraje kozaček) Nebrali na vědomí ani přiložené 3 fotky závad a pořád trvají na 2 vadách. Zkoušela jsem se s nimi dohodnou mimosoudní cestou, že závady nechám ověřit znalcem pokud posudek bude v můj prospěch jestli ho budou respektovat a proplatí mi náklady. Prý při uznané reklamaci to tak nefunguje. Děkuji.
Reklamace obuvi
Nadále bych chtěla odstoupit od kupní smlouvy a vrátit peníze. Dle informačního letáčku, který jsem dostala k obuvi totiž ona zimní obuv se nesmí promáčet protože by se mohly znehodnotit spoje, takže dle informačního letáčku je ona obuv v zimně nenositelná.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na zboží vyskytne větší počet vad najednou. Podmínkou je, že nelze věc pro větší počet vad řádně užívat. Vedle vrácení peněz může spotřebitel požadovat i dodání nové věci nebo výměnu jen její součásti, ale také nechat vadu či vady odstranit znovu opravou. Důvodem k odstoupení od smlouvy je dle ustálené judikatury třetí výskyt stejné vady po opravě nebo čtvrtý výskyt různé vady, případně skutečnost, že věc vykazuje najednou minimálně tři vady.
Nárok na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel vznést při uplatnění reklamace, tedy při předání věci k reklamaci. Pokud svou vůli odstoupit od smlouvy nevyjádří před předáním zboží prodejci, smí reklamaci prodejce vyřídit dle vlastního uvážení, tedy např. opravou. Prodávající není však oprávněn měnit spotřebitelem požadovaný způsob vyřízení reklamace.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009. j