Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.1.2018 mě váším klient odletěným kamínkem od jeho vozidla bylo rozbité přední okno u mého vozidla.Ač jsme já i váš klient vše nahlásili,tak mě nebila uznána vaší pojišťovnou škoda.Proto vás žádám aby jste přehodnotili vaše vyjádření vašeho likvidátora.Číslo škodné události je 3450212418/003 RZ:4SD2795.Jsme já i moje manželka invalidní staří lidé.Počítame s každou korunou.Děkuji za kladné vyřízení.Jinak bych se musel obrátit na ČOI. Aby mě pomohla co dále.
S pozdravem Stanislav Eschner.
Byl bych rád kdyby se moje stížnost vyřešila abych mohl vaší pojišťovnu chválit a ne hanit.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li spotřebitel se svým požadavkem úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci (viníkovi dopravní nehody).
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.