Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#2293Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2014, před 11 lety

Dana Kalábová

Znění stížnosti

Jako registrovaný kupující jsem si 6.2.2014 objednala a zaplatila převodem kosmetiku a do dnešního dne zboží nepřišlo. Telefon je nedostupný.


Požadované řešení

dodat zboží nebo vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2014 14:20, před 11 lety

V případě, že došlo k uzavření smlouvy, kde kupující již plnil, je prodejce také povinný plnit. Pokud neplní ani po výzvě, má kupující právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených částek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 21:01, před 11 lety

Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.6.2014 09:31, před 11 lety


Dana Kalábová

Hodnocení: