Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Opětovně nefunkční automat na výkup lahví v Novém Boru, byl komplet zaplněn a ještě odstraněno tlačítko přivolání perzonálu, při upozornění na informacích, bylo VELICE AROGANTNĚ sděleno, že nemají lidi a co oni jako s tím mají dělat... Neberu to, že košíky na parkovišti stáli z přístřešku přes šest!!! parkovacích míst a všude nepořádek a to i na prodejně! Často jsem tam chodil s rodinou nakupovat, ale již po několikáté jsem zklamán a proto říkám: již nikdy!
Začněte zaměstnance platit a budete mít perzonál!
|
Tweet |
Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.
Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu anebo přímo na zodpovědné vedoucí pracovníky uvedené provozovny.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.