Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, minulý týden jsem zakoupila ve vašem obchodním domě zavařené okurky a cibulky. U oběda jsem je otevřela a přišly mi chuťově jakoby rozvařené, prostě nechutnaly tak jak mají. I přesto jsem pár kusů snědla, protože jsem neměla jako přílohu nic jiného. Nedalo mi to a koukla na datum spotřeby. Skoro dva roky prošlé. Můžu vám říct že jsem byla vzteky bez sebe. Navíc mám už druhý den obrovský průjem, tohle se mi nikdy v životě nestalo. Navíc nepočítám ušlý zisk v práci, kam v pondělí nezvládnu jít. Místo toho k lékaři a léčení. Očekávám tedy nějaké odškodnění? Nebo jak řešíte neschopnost personálu? Kdyby to byly dva měsíce, neřeknu ani slovo. Ale dva roky prošlé zboží? Doufám že bude vaše reakce rychlá, protože jakmile budu schopná půjdu to nahlásit na hygienu a jiným institucím. Ja víkend trávím na záchodě, tak alespoň vám přeji víkend hezký. Vighova
Zavařené okurky/cibulky cibok Zn. Machland
Kompenzace
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá deklarované či očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, na odstoupení od smlouvy, anebo na přiměřenou slevu.
Spotřebitelka by mohla zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn při zjištěném porušení zákona uložit společnosti pokutu s přihlédnutím zejména k závažnosti zjištěných pochybení.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.