Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den, podavam stiznost na PENNY MARKET v Mostě III, Moskevska 1999
V 14..4. - 15.4. 2018, byla tyden uvedena v nabidka SUPER VIKEND - mimo jine RYBÍ PRSTY exskluziv fa. NOWAKO.
V sobotu v 8.hod rano jiz toto zbozi nebylo!!!!! a uz pry nebude!!!!
V nedeli v 7.10 hod toto zbozi nebylo a uz pry nebude !!!
To si dela tento Market ze zakazniku - co?
Zastupce prodejny na dotaz jak je to mozne - neprijemna, drza!!
Pokud toto zbozi, z jakyv koliv duvodu nebylo na prodejne, pozadovala jsem nejaky "DOBROPIS"? ... aby jsem si mohla toto zbozi vyzvednout napr. v pondeli pri dodani zbozi.
Jsem pevne presvedcena, ze v pondeli nasledujici po danem datu, toto zbozi v mrazicim pultu - BUDE!
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.