Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes ve 13:11: jsem v pobočce Billa-OC Perla, Náměstí Svornosti byla ošizena o 100kč. Slečna pokladní jménem Davidová mi místo částky 255kč, vrátila pouze 155kč. Stěžovala jsem si, ale slečna Davidová mne obvinila, že jsem bankovky-sto korun a dvěstě korun vyměnila a odmítala to řešit. Poprosila jsem o zavolání vedoucí. Přišla paní hlavní pokladní a celou kasu přepočítala-vše bylo v pořádku. Je to tedy mé tvrzení proti tvrzení slečny Davidové. Jsem přesvědčena, že jsem ošizena byla a nejde mi ani o těch 100kč, ale o princip a především jsem hluboce uražena, že mne někdo obvinil z krádeže. Jsou u pokladen kamery? Je možné to nějak dokázat? A nemá slečna Davidová takových případů více?V této pobočce nakupuji dva roky a vždy jsem byla spokojena a s podobným chováním jsem se zatím u jiných pokladních nesetkala. S pozdravem M.g.A Isabela Smečková Bencová
Datum: 15.4.2018 pokladna 1, číslo dokladu 8498/1/627 Jméno pokladní-Davidová,
Vrácení 100kč, omluva pokladní a kompenzace za urážku
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.