Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#22946Nesprávné vracení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2018, před 7 lety

Isabela Smečková Bencová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes ve 13:11: jsem v pobočce Billa-OC Perla, Náměstí Svornosti byla ošizena o 100kč. Slečna pokladní jménem Davidová mi místo částky 255kč, vrátila pouze 155kč. Stěžovala jsem si, ale slečna Davidová mne obvinila, že jsem bankovky-sto korun a dvěstě korun vyměnila a odmítala to řešit. Poprosila jsem o zavolání vedoucí. Přišla paní hlavní pokladní a celou kasu přepočítala-vše bylo v pořádku. Je to tedy mé tvrzení proti tvrzení slečny Davidové. Jsem přesvědčena, že jsem ošizena byla a nejde mi ani o těch 100kč, ale o princip a především jsem hluboce uražena, že mne někdo obvinil z krádeže. Jsou u pokladen kamery? Je možné to nějak dokázat? A nemá slečna Davidová takových případů více?V této pobočce nakupuji dva roky a vždy jsem byla spokojena a s podobným chováním jsem se zatím u jiných pokladních nesetkala. S pozdravem M.g.A Isabela Smečková Bencová


Produkt

Datum: 15.4.2018 pokladna 1, číslo dokladu 8498/1/627 Jméno pokladní-Davidová,


Požadované řešení

Vrácení 100kč, omluva pokladní a kompenzace za urážku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 08:48, před 7 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 22:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.