Společnost


Grapol ( Baby-Maxx)

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#2296Odmítnutí uhrady nákladů spojených s reklamací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 hodin 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2014, před 11 lety

Silvie Slepičková

Znění stížnosti

Dne 20/12/2013 jsem prostřednictvím internetového obchodu Baby-MAXX ( provozovaného na servru MIMIBAZAR) zakoupila hrací deku Grapi. Deka se během pár dnů užívání rozpadla a dodatečně jsem objevila již opravovaný šev, tedy deka byla dodána již s opravovanou vadou.Dne 5/1/2014 jsem prostřednictvím emailu deku reklamovala a následně zaslala prostřednictvím České pošty k prodejci. Reklamace byla vyřízena ( uznána) dne 2.2.2014 a byla mi odeslána deka nová. 12.2. jsem zaslala emailem žádost ( přes vkazy na MMB) o proplacení nákladů v souvislosti s reklamací ( Váš vzor na stránkách dTest). Obchodník ale stále tvrdošijně odmítá náklady na dopravu zboží zpět k nemu proplatit s argumentem, že on si svou povinnost splnil výměnou zboží a že náklady na dopravy k němu hradit nemusí.


Produkt

Hrací deka Grapi motiv medvídka


Požadované řešení

Vrácení částky za poštovné zpět na můj účet, kopii podacího lístku mohu doložit a byla firmě rovněž zaslána spolu s žádostí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2014 14:56, před 11 lety

Společnost patrně není registrována v České republice. Dle § 598 občanského zákoníku prodejce hradí veškeré náklady spojené s reklamací, tedy i poštovné, které musel kupující uhradit, aby mohl reklamaci uplatnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.2.2014 15:07, před 11 lety


Silvie Slepičková

Hodnocení:

Komentář: Po udelení negitivní recenze na stránky eShopu, mi byla částka okamžitě vrácena.