Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20/12/2013 jsem prostřednictvím internetového obchodu Baby-MAXX ( provozovaného na servru MIMIBAZAR) zakoupila hrací deku Grapi. Deka se během pár dnů užívání rozpadla a dodatečně jsem objevila již opravovaný šev, tedy deka byla dodána již s opravovanou vadou.Dne 5/1/2014 jsem prostřednictvím emailu deku reklamovala a následně zaslala prostřednictvím České pošty k prodejci. Reklamace byla vyřízena ( uznána) dne 2.2.2014 a byla mi odeslána deka nová. 12.2. jsem zaslala emailem žádost ( přes vkazy na MMB) o proplacení nákladů v souvislosti s reklamací ( Váš vzor na stránkách dTest). Obchodník ale stále tvrdošijně odmítá náklady na dopravu zboží zpět k nemu proplatit s argumentem, že on si svou povinnost splnil výměnou zboží a že náklady na dopravy k němu hradit nemusí.
Hrací deka Grapi motiv medvídka
Vrácení částky za poštovné zpět na můj účet, kopii podacího lístku mohu doložit a byla firmě rovněž zaslána spolu s žádostí
|
Tweet |
Společnost patrně není registrována v České republice. Dle § 598 občanského zákoníku prodejce hradí veškeré náklady spojené s reklamací, tedy i poštovné, které musel kupující uhradit, aby mohl reklamaci uplatnit.
Hodnocení:
Komentář: Po udelení negitivní recenze na stránky eShopu, mi byla částka okamžitě vrácena.