Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
prosba a dotaz zda je možné uznat reklamaci na el.vertikutator va346e ktery byl použit cca 10hodin .Přístroj byl zakoupen 11.4.2016 dotaz 16.4.2018 .5dní po nároku na reklamaci..
Odpovéd dispečerky -ani jeden den po záruce nemáte nárok .Jedná se mi přístup k zákaznikovi tak velké společnosti jako je Mountfield nexistuje telefon na človéka ktery by mohl mému požadavku vyjít vstříc a nebo rezolutně zamítnout .Jsem si vědom že dispečerka plní příkazy svého zaměstnavatele a nemůže sama rozhodnout a posoudit moji situaci proto tato stížnost -nesťížnost
dékuji za váš čas zemín pavel
el .vertkutator VA 346e
Chci si jenom postěžovat .
Jako zástupce značky/ elektro / u které jsem pracoval 20 let jsem měl laskavějši přistup k zákazníkovi
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady, které se na výrobku vyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od jeho převzetí dle ustanovení § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud nebylo sjednáno jinak (např. byla poskytnuta smluvní záruka), po uplynutí zmíněné doby prodávající již nemá žádnou povinnost, aby se reklamací zabýval.
Pokud výrobce projeví ochotu zabývat se vadou výrobku, učiní tak nad rámec svých zákonných povinností. Záleží jen na výrobci, zda v rámci zachování dobrého jména bude ochotný se dohodnout se spotřebitelem na případném odstranění vad.
Předmětný výrobek je po záruce, tudíž smluvní vztah s prodejcem, v rámci něhož byla poskytnuta plnohodnotná záruka na výrobní a materiálové vady, skončil. Již z logiky věci vyplývá, že nelze uplatňovat práva vyplývající za vady ve smyslu zákona č. 59/2012 Sb., občanského zákoníku. Nelze rovněž bez toho, aniž bychom znali technický stav výrobku, předjímat, zda skutečně vadou trpěl nebo zda byl poškozen nevhodným provozem obsluhující osobou. Společnost Mountfield Vám nabízí možnost si nechat v rámci běžné placené služby posoudit technický stav stroje v kterémkoli středisku naší široké servisní sítě, kde Vám následně navrhneme odpovídající řešení a posoudíme případnou rentabilnost opravy. Každý ze servisů je samozřejmě plnohodnotně v celé záležitosti oprávněn rozhodovat.
Kontakt na naší společnost je uveden nejen v každé z provozoven, ale rovněž na webových stránkách www.mountfield.cz. Našim zákazníkům poskytujeme telefonickou podporu 7 dní v týdnu na lince 327 777 111.
Hodnocení: