Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#22963Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2018, před 7 lety

pavel zemín

Znění stížnosti

prosba a dotaz zda je možné uznat reklamaci na el.vertikutator va346e ktery byl použit cca 10hodin .Přístroj byl zakoupen 11.4.2016 dotaz 16.4.2018 .5dní po nároku na reklamaci..
Odpovéd dispečerky -ani jeden den po záruce nemáte nárok .Jedná se mi přístup k zákaznikovi tak velké společnosti jako je Mountfield nexistuje telefon na človéka ktery by mohl mému požadavku vyjít vstříc a nebo rezolutně zamítnout .Jsem si vědom že dispečerka plní příkazy svého zaměstnavatele a nemůže sama rozhodnout a posoudit moji situaci proto tato stížnost -nesťížnost
dékuji za váš čas zemín pavel


Produkt

el .vertkutator VA 346e


Požadované řešení

Chci si jenom postěžovat .
Jako zástupce značky/ elektro / u které jsem pracoval 20 let jsem měl laskavějši přistup k zákazníkovi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2018 22:34, před 7 lety

Prodávající odpovídá za vady, které se na výrobku vyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od jeho převzetí dle ustanovení § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud nebylo sjednáno jinak (např. byla poskytnuta smluvní záruka), po uplynutí zmíněné doby prodávající již nemá žádnou povinnost, aby se reklamací zabýval.

Pokud výrobce projeví ochotu zabývat se vadou výrobku, učiní tak nad rámec svých zákonných povinností. Záleží jen na výrobci, zda v rámci zachování dobrého jména bude ochotný se dohodnout se spotřebitelem na případném odstranění vad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2018 13:51, před 7 lety

Předmětný výrobek je po záruce, tudíž smluvní vztah s prodejcem, v rámci něhož byla poskytnuta plnohodnotná záruka na výrobní a materiálové vady, skončil. Již z logiky věci vyplývá, že nelze uplatňovat práva vyplývající za vady ve smyslu zákona č. 59/2012 Sb., občanského zákoníku. Nelze rovněž bez toho, aniž bychom znali technický stav výrobku, předjímat, zda skutečně vadou trpěl nebo zda byl poškozen nevhodným provozem obsluhující osobou. Společnost Mountfield Vám nabízí možnost si nechat v rámci běžné placené služby posoudit technický stav stroje v kterémkoli středisku naší široké servisní sítě, kde Vám následně navrhneme odpovídající řešení a posoudíme případnou rentabilnost opravy. Každý ze servisů je samozřejmě plnohodnotně v celé záležitosti oprávněn rozhodovat.
Kontakt na naší společnost je uveden nejen v každé z provozoven, ale rovněž na webových stránkách www.mountfield.cz. Našim zákazníkům poskytujeme telefonickou podporu 7 dní v týdnu na lince 327 777 111.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.4.2018 15:01, před 7 lety


pavel zemín

Hodnocení: