Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#2297Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2014, před 11 lety

Lenka Beranová

Znění stížnosti

Reklamace mobilního telefonu Samsung Galaxy SII, RA13C16816, byla podána dne 20.12.2013 - vyrozumění o jejím vyřešení, resp. email, mi přišel poprvé až 23.1. 2014, tzn. víc jak 30 dní po uplynutí reklamační doby. Na pobočce mě navíc sám reklamační pracovník ujišťoval, že mi určitě smskou anebo emailem dají vědět, až bude reklamace vyřízena. To, že moje reklamace byla zamítnuta z důvodu vniku neznámé kapaliny (přesné znění: zjisteno vniknuti nezname kapaliny, stopy oxidace na systemovem konektoru), jsem se dozvěděla velice pozdě. Jsem si navíc jista, že jsem jakkoliv nezpůsobila a nezapříčinila možnost vniknutí jakkékoliv kapaliny do mého telefonu. Mám ho už rok a půl a za tu dobu s ním zacházím stále stejným způsobem. Dále z pohledu laika se mi přesto zdá divné, že pokud se kapalina dostala pouze do konektoru (jak uvádějí v důvodu zamítnutí reklamace), způsoboval by telefon mnou popsané závady v reklamaci...např. nekdy po vypnuti nelze zapnout, treba az na podesate - nekdo se nemuze dovolat, neplatne cislo, nekdy nejde volat - dle operatora vse ok - rozsvici se sam displej - nezhasina displej - extremne se vybiji baterie cca 1% za 10 min (zadna aplikace neni spustena, ani internet) - po zapnuti mobilu se nastavi zamknuti displeje, prestoze to neni nastaveno. V současné době s nimi komunikuji o opravě, ale dnes poprvé společnost zmínila, že se nejedná pouze o poškozený konektor, ale o poškození celé základní desky a výměna by stála jako celý telefon.


Produkt

Samsung Galasy SII (i9100) / Cz distribuce/ Samsung CPU/ Mali-4 354155050229438


Požadované řešení

Upřednostňovala bych v této situaci vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2014 10:42, před 11 lety

Je pravdou, že pokud není reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, náleží spotřebiteli stejná práva jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. Zároveň k uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace je třeba, aby se jednalo o vadu. V rámci řešení reklamace by bylo vhodné nechat zpracovat znalecký posudek, který by vyhodnotil, zda se jedná o oxidaci, zda způsobuje vadu, případně, jak dlouho je v telefonu (také zda nebyla na vyměněném dílu před opravou). V případě, že znalecký posudek vyvrátí tvrzení prodejce, má kupující krom řádného vyřízení reklamace i nárok na proplacení nákladů spojených s vyhotovením znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2014 11:18, před 10 lety

Dobrý den paní Beranová,
reklamace RA13C16816 byla připravena k vyzvednutí již 03.01.2014. Bohužel vinou chyby automatického odesílání vám nebyla doručena výzva k odběru. V současnosti jsou vaše reklamace úspěšně vyřízené.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 19:40, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnost reakce, stížnost považujeme za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.