Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 2.2. jsme objednali na prodejně JENA nábytek v Příbrami sedačku, nejzazší termín dodání byl 14 týdnů. Dodnes nás nikdo nekontaktoval, kdy sedačku přivezou. Po zavolání na Vaší linku jsem zjistila, že sedačka byla poškozena a vrácena! Nám se ale nikdo nenamáhal tuto informaci sdělit! A to podotýkám, že sedačku má společnost již zaplacenou. Dnes mi nikdo nedokázal sdělit, kdy zboží obdržíme. Tento přístup mi přijde dost arogantní a nepřípustný. Navíc jsme minulý týden objednali na stejné prodejně komodu, s tím že do týdne určitě přijde. Dodnes (8.den) nás nikdo nekontaktoval. Na prodejnu se již čtvrtý den snažím dovolat, bohužel neúspěšně! Při dotazu operátorovi mi bylo sděleno, že komoda by měla již být na prodejně. Žádám Vás o řešení této situace. Pokud tento týden nebude sedačka dodána, odstupujeme od smlouvy a budeme žádat okamžité vrácení peněz, taktéž i za již zaplacenou komodu. S takovým přístupem k zákazníkům jsme se snad ještě nesetkali.
komoda crown-CRWK26- kód980-1944002,sedačka duo panama
Dodání sedací soupravy tento týden nebo okamžité vrácení peněz.
Informace o dodání komody.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Spotřebitelka tak může učinit sama a nemusí být zastoupena právním zástupcem.
Vážená paní Vesecká,
omlouvám se za komunikaci s prodejnou a zákaznickou linkou.
Mrzí mě, že jste nebyla včas informována o všech detailech vývoje Vaší objednávky.
Pevně věřím, že během Vašeho příštího nákupu se nám podaří přesvědčiit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.
Přijměte prosím kompenzaci, bližší informace zasíláme v soukromé zprávě.
S pozdravem
Miroslava Jedličková
Vedoucí zákaznického servisu CZ/SK
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.