Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22971Doručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2018, před 7 lety

Marie Hermanová

Znění stížnosti

Dobrý den,

minulý pátek 13.4. 2018 mi přišla SMS, že mi v pondělí 16.4. 2018 mezi 8-14 hod. bude doručena zásilka DR9206659840C s dobírkou. V informačním mailu mi bylo sděleno, že mi má být balík doručen mezi 8-14 hodinou. Na doručovací adrese jsem byla celou dobu (záměrně), nicméně balík nepřišel.

Naopak přišel email a SMS, že doručovací pokus nebyl úspěšný a zásilka byla uložena na pobočce pošty, kde si ji mohu vyzvednout.
Proč to Česká pošta dělá, že nutí člověka být celý den doma a čekat na doručení, když ho pak stejně žene na pobočku? Proč nepošle zrovna SMS a email, aby si to zákazník vyzvedl tam? Takhle jsem zbytečně celý den trčela doma. Zásilku jsem už mohla mít klidně vyzvednutou.

Nechápu, proč se zasílají informační maily s časem doručení, když se dle toho asi mnoho doručovatelů neřídí a proč se má uvádět telefonní číslo, když doručovatel není schopen kontaktovat příjemce zásilky a ani zvednout svůj telefon, který je ve '' sledování zásilky '' uveden.


Požadované řešení

Požadované řešení
Nepožaduji žádnou slevu či náhradu. Byla bych jen ráda, aby bylo na doručovatele spolehnutí a člověk pak díky špatné zkušenosti se službami České pošty nemusel volit jiné doručovatelské firmy.

Částečně opsáno z totožné stížnosti paní Žanety Šindlerové


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 11:21, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.