Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Žádal jsem o vstřícný krok, když se mi porouchala televize pár měsíců po konci záruky (oprava by stála 15.500 Kč).
Poslal jsem úvodní e-mail, ve kterém jsem psal i přesné datum, kdy záruka končila.
Požádali jste mě o diagnostickou zprávu ze servisu (stála 1000 Kč)
Následně jste zamítli “vstřícný krok” - zde je důvod zamítnutí: Je mi opravdu líto, ale vzhledem ke skutečnostem, že se jedná o výrobek toho času již několik měsíců po ukončení záruční lhůty, bylo společností Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. rozhodnuto, že pozáruční oprava na vrub výrobce již v tomto případě nebude možná.
Rozhodnutí o zamítnutí akceptuji.
Přes měsíc s vámi (konkrétně s panem D.) řeším to, proč jste k tomuto rozhodnutí potřebovali diagnostickou zprávu, kterou jsem hradil, když jste důvod, kvůli kterému jste to zamítli, měli již v první zprávě ode mě.
Pan D. opakuje, že zmíněné stanovisko je nadále neměnné. A já mu opakuji, že to akceptuji, ale ať se někdo vyjádří k této situaci, kdy žádná diagnostická zpráva k zamítnutí nebyla potřeba. A takto se cyklíme v e-mailové komunikaci - já se zeptám na jasnou otázku, pan D. mi odpovídá na jinou.
Stále mi přijde, že si úplně nerozumíme - ale prosím vžijte se do mojí situace - na rovinu - toto je nekalé jednání. Pokud nerozumíte, proč to řeším, pojďme si zavolat a já to vysvětlím (i když nemyslím, že by to z toho, co píšu, nebylo vidět, co je na tomto jednání nekorektní).
Celá situace mě zdržuje, ale nehodlám to nechat být, když to zašlo takto daleko. Takže prosím reagujte na moji oficiální stížnost.
Tuto stížnost jsem podával 16.3.2018 e-mailem přímo na VOC. Nyní jsem se zákaznické lince SAMSUNG dozvěděl, že je stížnost vyřešená k 20.3.2018. Nikdo mě z VOC nekontaktoval, toto beru za velmi neklientský přístup.
TV SAMSUNG UE55H6470
Omluva za pochybení a jednání ze strany linky VOC a vrácení částky 1000 Kč, kterou jsem uhradil za diagnostiku, když jsem jí hradit nemusel.
|
Tweet |
Jelikož neznáme přesný obsah komunikace a ujednání mezi stranami, které vedlo k zajištění diagnostiky ze strany spotřebitele, takže je obtížné hodnotit, zdali by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku, či nikoliv. Nicméně, jednání ze strany společnosti tak, jak je popsáno ve stížnosti, nelze hodnotit jako zcela korektní, zejména pokud se z prvotní komunikace zdálo, že po provedení diagnostiky společnost opravu provede.
Nutné je však také poznamenat, že po uplynutí záruční doby již společnost nemá povinnost provést bezplatnou opravu, pokud se na věci vyskytnou vady.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje konkrétní právní nárok spotřebitele, není možné ji v rámci služby VašeStížnosti.cz řešit. Ponecháváme ji však veřejně společnosti k vyjádření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.