Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 12.3.2018 jsem reklamovala zimní bundu zakoupenou 9.11.2017 v eshopu www.butikovo.cz, protože látka pod zipem se v jednom místě zadrhává do zipu a trhá se (je tam křivý šev), dále prošití bundy do kostek se na několika místech vypáralo a náplň rukávů u zápěstí je nestejnoměrná. Reklamace mi byla zamítnuta odborným posudkem s vyjádřením, že výrobek nemá žádné výrobní vady, ani vady materiálu. Navíc mi bylo sděleno e-mailem, že se záruka nevztahuje na kvalitu výrobku. Do obchodu jsem zaslala nesouhlas se zamítnutím reklamace s detailními fotografiemi vad, nicméně obchod nechce nic dalšího "slyšet" a nabídli mi jen 20% slevu z výrobku. Bunda je opravdu velice nekvalitně vyrobena, navíc má výrobní vady právě na švu u zipu a také v náplni rukávů.
Tmavě modrá prošívaná bunda S507 vel.M, 42741
Požaduji navrácení celého obnosu za zakoupenou bundu 1570,- + poplatek za poštovné při reklamaci 84,- = celkem 1654,-. Účet za poštovné jsem eshopu doložila e-mailem. Děkuji Jana Kuželová
|
Tweet |
Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.