Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.4.2018 podán balík s dobírkou 3636kc.6.4 byl přestaň a zaplacen..dnes je 16.4 a poukázky nikde. Na poště mi bylo řečeno že se musí vyreklamovat zásilka a to může trvat i 30 dni. Ja jsem nepochybila v podání zásilky tudíž problém který nastal na poště mě prostě nezajímá tak jako nezajímá poštu že nemám peníze na zaplacení položek českou poštou určených.
BA0236492673X
Peníze ž dobírky měly být určený na zaplacení zdravotního pobytu pro syna. Tudíž nikam nepojede a musí čekat 6ase na další termin a já žádám tímto o nějakou radu nebo pomoc jak téhle společnosti dát na vědomí jaký neskutečný bordel maji v jejich systému. A ze doplacime na bandu kretenu kteří pobírají platy za něco co ani nefunguje. Podání stížnosti na Poštovní Ombudsmana je úplně zbytečné protože vím že by mi odepsal pouze dopis s řádnou omluvou to ale zdravotní pobyt nezaplatí. Nezaplatí mi ani za nekřesťanské úroky peněz které si budu nucena půjčit.
|
Tweet |
V případě, že Česká pošta, s. p. nevydá poukázku, je třeba službu reklamovat. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman