Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22978Nedodání Peněžního šeku za balík a dobírku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2018, před 7 lety

Monika Souckova

Znění stížnosti

Dne 3.4.2018 podán balík s dobírkou 3636kc.6.4 byl přestaň a zaplacen..dnes je 16.4 a poukázky nikde. Na poště mi bylo řečeno že se musí vyreklamovat zásilka a to může trvat i 30 dni. Ja jsem nepochybila v podání zásilky tudíž problém který nastal na poště mě prostě nezajímá tak jako nezajímá poštu že nemám peníze na zaplacení položek českou poštou určených.


Produkt

BA0236492673X


Požadované řešení

Peníze ž dobírky měly být určený na zaplacení zdravotního pobytu pro syna. Tudíž nikam nepojede a musí čekat 6ase na další termin a já žádám tímto o nějakou radu nebo pomoc jak téhle společnosti dát na vědomí jaký neskutečný bordel maji v jejich systému. A ze doplacime na bandu kretenu kteří pobírají platy za něco co ani nefunguje. Podání stížnosti na Poštovní Ombudsmana je úplně zbytečné protože vím že by mi odepsal pouze dopis s řádnou omluvou to ale zdravotní pobyt nezaplatí. Nezaplatí mi ani za nekřesťanské úroky peněz které si budu nucena půjčit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2018 23:43, před 7 lety

V případě, že Česká pošta, s. p. nevydá poukázku, je třeba službu reklamovat. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.