Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamovala jsem na prodejně Swarovski v Avion Shopping parku Ostrava náramek na ruku. V místech, kde visely jednotlivé přívěsky se zcela odřel a je hnědý. Reklamace mi nebyla uznána s odůvodněním působení vnějších vlivů. Náramek nikdy nepřišel do styku s vodou, jak se mi snažila prodavačka vnutit. Náramek jsem čistila čistícím ubrouskem zakoupeným také v prodejně Swarovski. Reklamaci jsem nepřevzala a přesto mi přišel druhý mail, že reklamaci opět neuznali. Mám od této značky více šperků, ale jsou to určitě poslední.
Náramek na ruku
Výměna zboží
|
Tweet |
V případě, že prodejce zamítne reklamaci s určitým odůvodněním, má kupující možnost jej rozporovat např. znalecký posudkem, který by po posouzení výrobku zpracoval příslušný soudní znalec. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má právo nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.
Společnost Swarovski Bohemia spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.