Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Chci od vás poradit ohledně zrušení VIP služby u této seznamky a zároven celého učtu.Z přdešlých reakcí jsem pochopil, že mám poslat oficiální dopis do Lucemburska na uvedenou adresu s náležitostmi, které jsou uvedené ve smlouvě a na jejich webu.Dotaz mám takový, jestli stačí česky nebo musím poslat anglicky?A je ještě něco na co bych si měl dát pozor? Určitě odešlu s dodejkou..
Předem velice děkuji za rady.
Jurek Jan
internetová seznamka
Vypovězení služby VIP člena a zrušení profilu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Dobry den. Svuj problem jsem sdelil tedy i emailem. Svuj email zde sdelim,pokud mi tedy dtest potvrdi,ze bude neverejny v danem komentari.
Dekuji
Jestliže se jedná o e-mailovou adresu, pod kterou je spotřebitel registrován ke službě VašeStížnosti.cz, je skutečně možné ji doplnit jako tzv. referenční údaj, který je dostupný pouze spotřebiteli, společnosti a nám.
Žádáme tedy spotřebitele o potvrzení, zda tak máme učinit.
Ano, email pod kterym jsem u vas registrovan je shodny s emailem,pod kterym jsem registrovan u spolecnosti,cili vas zadam o zpristupneni mailu jako referencniho udaje pro specnost.
Velice dekuji
ID: U3R4OE22
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 16/03/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dostanu tuto informaci i oficialne jako odpoved na muj odeslany email? Nebo si musim vystacit s duverou v tuto komunikaci a funkcnost webu dtestu?
Doplňujeme informaci, že e-mail byl zadán jako tzv. referenční údaj. Společnost by měla odeslat potvrzení také prostřednictvím e-mailové komunikace. Pro všechny případy však spotřebiteli doporučujeme, aby si uložil printscreeny prohlášení společnosti u této stížnosti.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: U3R4OE22
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Ano,byl jsem kontaktovan.dekuji za spolupraci.