Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Infrasauna Healthland De Luxe 3003 Carbon zakoupena přes internet 30.1.2017
14.2.2017 byla hlášena první reklamace, prasklý stropní panel.Reklamace vyřízena, dodán panel nový.Dne 26.2.2018 objevena opět stejná závada,panel prasklý na dvou místech přes celý strop.Hlášena reklamace.Do 4.3.žádná reakce.12.3.sauna odvezena kurýrem.Dne 27.3.jsme převzali stropní panel z reklamace.Nebyl vyměněn, ale pouze velice neodborně slepen.Krom toho byl i poničen venkovní panel,odřený,poškrábaný.Přiložili jsme fotky a psali stížnost na vyřízení reklamace, bylo nám řečeno, že je vše opraveno tak, jak má být. Sauna je stále v záruce a již dva měsíce ji nepoužíváme, panel po vrácení stojí nenamontovaný.Zpětná reakce vůbec žádná,dvě zprávy, fotky před i po opravě,foto nepoškozeného obalu.Mail dostal i dodavatel Creditshopu V-Garden, který údajně tuto nekvalitní opravu provedl.Nicméně obchod byl uzavřen s Creditshopem. Upřímně řečeno mi na slušný přístup již mnoho trpělivosti nezbývá.Sauna stála skoro 30 000,-Kč.V obchodních podmínkách Creditshopu se ale dává za pravdu mým námitkám.
Infrasauna Healthland De Luxe 3003 Carbon
Kdyby bývali poslali nový stropní panel, tak bychom tedy asi čekali,kdy bude další závada, ale byli bychom spokojení,že saunu můžeme používat.Ale díky tomu, v jakém stavu panel přišel, tak jsem navrhovala nikoli výměnu panelu,na který bychom měli nárok, ale odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.V posledním mailu ze dne 13.4. jsem tuto žádost opět psala na Creditshop,bez odezvy.Ano mohli bychom poslat celou saunu zpět,ale pokud s námi nikdo nekomunikuje,tak není momentálně záruka,že se vrátí peníze. Trváme na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.Fotky jsou kdykoli k dispozici.
|
Tweet |
Zákon blíže nespecifikuje, jakým způsobem má prodávající při odstraňování vady zboží postupovat. Podle názoru českých soudů je však prodávající povinen „provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena“. Povinností prodejce je tedy provést záruční opravu takovým způsobem, aby neutrpěly ani estetické vlastnosti výrobku. Jinými slovy, výrobek by měl po záruční opravě fungovat i vypadat tak, jako by se na něm nikdy žádná vada nevyskytla.
Ihned po převzetí zboží z reklamace by měly být veškeré nedostatky provedené opravy prodejci vytknuty. Pokud nezjedná nápravu ani během zbylého času do konce zákonné 30denní lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Pokud prodejce při záruční opravě věci navíc ještě zboží poškodil jiným způsobem. Bude nezbytné uplatnit nárok na náhradu vzniklé škody. Ze zákona odpovídá prodávající v souladu s ustanovením § 2944 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.