Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22983Zrušení Vip členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2018, před 7 lety

Petr Pešout

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 14.4.2018 jsem si u společnosti založil účet a následně si zaplatil VIP členství. Až poté jsem si přečetl o automatickém prodlužování a strhávání peněz z účtu. Hned druhý den jsem sepsal výpověď, kterou jsem poslal jako přílohu na jejich zákaznický servis přes e-mail. Přišel mi automaticky generovaný e-mail, že na mojí otázku odpoví do 3 pracovních dní. Odpověď zatím žádná. Peníze zpět nechci byla to moje blbost, ale rád bych dostal odpověď nebo potvrzení, že můj VIP účet byl zrušen a že již nadále nebude prodlužován.


Požadované řešení

Peníze zpět nechci byla to moje blbost, ale rád bych dostal odpověď nebo potvrzení, že můj VIP účet byl zrušen a že již nadále nebude prodlužován a tudíž nebudou probíhat další transakce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 12:36, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2018 14:05, před 7 lety

ID: WFU4PE92


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.4.2018 00:44, před 7 lety


Petr Pešout

Hodnocení:

Komentář: Dobrý večer,

Ano případ je již vyřešen. Děkuji Dtestu a i Be2 za rychlý přístup.