Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 14.4.2018 jsem si u společnosti založil účet a následně si zaplatil VIP členství. Až poté jsem si přečetl o automatickém prodlužování a strhávání peněz z účtu. Hned druhý den jsem sepsal výpověď, kterou jsem poslal jako přílohu na jejich zákaznický servis přes e-mail. Přišel mi automaticky generovaný e-mail, že na mojí otázku odpoví do 3 pracovních dní. Odpověď zatím žádná. Peníze zpět nechci byla to moje blbost, ale rád bych dostal odpověď nebo potvrzení, že můj VIP účet byl zrušen a že již nadále nebude prodlužován.
Peníze zpět nechci byla to moje blbost, ale rád bych dostal odpověď nebo potvrzení, že můj VIP účet byl zrušen a že již nadále nebude prodlužován a tudíž nebudou probíhat další transakce.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: WFU4PE92
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý večer,
Ano případ je již vyřešen. Děkuji Dtestu a i Be2 za rychlý přístup.