Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes jsem chtěl reklamovat telefon Samsung S7 (zakoupen u firmy T-Mobile), na kterém se začala projevovat častá závada tzv. vypálený OLED displej (při modrém a bílém pozadí jdou vidět vypálené ikony signálu, stavu baterie atd.).
Pracovníci na pobočce mi telefon odmítli přijmout na záruční reklamaci s odůvodněním, že je telefon mechanicky poškozen.
V rohu je malá prasklina na krycím skle displeje, která ale nezasahuje ani do plochy samotného displeje a dle mého nemá s vypáleným displejem nic společného, protože s prasklým krycím sklem používám telefon již delší dobu a závada vypáleného displeje se začala projevovat až teď.
Je ze strany firmy T-Mobile férové, aby nebylo zboží přijato na záruční reklamaci, i když reklamuji závadu, které zjevně nemá s poškozením nic společného a neměl by o tomto rozhodnout až autorizovaný servis?
Tím, že se mi na telefonu poškodilo krycí sklo jsem automaticky přišel o záruku na celý telefon, i když je jinak v perfektním stavu?
Záruční lhůta bohužel končí ke konci tohoto měsíce a obávám se, že díky odmítnutí reklamace jsem přišel o poslední možnost na bezplatnou výměnu displeje.
Nemám zájem o nové krycí sklo, malá prasklina mě nikdy neomezovala a nevadila mi, ale na vypálený displej se nedá dívat.
Děkuji.
Samsung S7
Oprava displeje
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout reklamaci k vyřízení v kterékoliv provozovně dle § 19 odst.1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Rovněž je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Pokud prodávající posoudí vadu tak, že za ni neodpovídá, pak může reklamaci zamítnout. V případě zamítnutí reklamace musí prodávající dle citovaného ustanovení vydat písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který může Česká obchodní inspekce udělit sankci. Formulář pro podání podnětu je k nalezení zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny prostřednictvím oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.