Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamovala jsem dovolenou v Turecku v hotelu SOLIM INN rezervační číslo CZ 002754, kde jsme pobývaly s matkou a dcerami od 23.-30.8.2013. Tato reklamace mi nebyla uznána. Již v nabídce dovolené byla nepravdivá informace o vzdálenosti pláže.V nabídce bylo řečeno, že hotel je 200m od pláže. Toto ale není pravda. Bylo to 1085 kroků. V pokojích byla špína, plíseň v koupelně, roztrhané záclony, otřískaný nábytek, minibar byl prázdná, stará, špinavá a smradlavá lednička, která v pokoji dcer hřála, záchod byl špinavý, sprcha špinavá(sprchovaly jsme se raději v žabkách). Hned po příjezdu jsem žádala výměnu hotelu, ale bylo prý plno. Proto jsem hned sepsala reklamaci na formulář Orexu, kde delegátka Orexu potvrdila, že stav pokojů je takový, jako popisuji a že pláž je vzdálena minimálně 500m.-tuto reklamaci mám ofocenu. Vše jsem také důkladně nafotila. Reklamace nebyla uznána a tak jsem po telefonátu s ředitelem firmy Orex sepsala žádost o přešetření reklamace a pak mi již nepřišla žádná odpověď. Když jsem do firmy volala, tak recepční zapírali vedení, pak už mi vytípávali telefon.
V případě, že by v nabídce hotelu byly pravdivé informace, tak bych tento zájezd nikdy nekoupila. Cestovala jsem totiž s matkou, které je 72 let a špatně chodí. Dále se mnou na této dovolené byly dcery. Starší dcera je krátce po operaci kotníku. Z těchto dvou důvodů jsem hledala hotel blízko pláže.
V zamítavém vyjádření k mé reklamaci se píše, že tento hotel svou cenou i kvalitou odpovídá kategorii hotelů pro nenáročnou klientelu. Samozřejmě vím, že kategorie hotelu 3+ není jako 5 hvězdiček, ale kategorie hotelu je o vybavení a ne o úklidu. Ve vyjádření Orexu píší, že tento hotel prošel od začátku sezony několika kontrolami a ty nikdy neshledaly žádné závažné problémy. Po příjezdu do ČR jsem opět reklamovala tuto dovolenou na reklamačním formuláři STUDENT AGENCY, protože tuto dovolenou jsem zakoupila přes stránky STUDENT AGENCY. Ty tuto reklamaci postoupili firmě OREX TRAVEL s.r.o.
Dovolená v Turecku v hotelu SOLIM INN rezervační číslo CZ 002754 od 23.-30.8.2013.
Uznání reklamace a vrácení celé částky a to 57 962,-Kč. Když by v nabídce byly pravdivé informace, tak dovolenou vůbec nekoupím. Matka k moři došla 1x za pobyt a dceři otékal kotník po dlouhé chůzi, tak jsme nemohly řádně užít moře, pro které jsme do Turecka jely.
|
Tweet |
V tomto případě dle popsaných skutečností se může zákazník domáhat na cestovní kanceláři přiměřené slevy dle Frakfurtské tabulky slev:
1. jiné umístění hotelu - 5-15%
2. poškození vybavení pokoje - 10-50%
3. nedostatečný úklid - 10-20%
Ve Frankfurtské tabulce slev je vždy uveden rozsah, přičemž přesnou výši náhrady si obvykle dohodne cestovní kancelář se zákazníkem, případně ji určí soud v závislosti na rozsahu výše uvedených nedostatků.
Společnost OREX TRAVEL s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před případným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.