Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zaregistrovala jsem se, zaplatila zkušební dobu a nestihla zrušit členství v termínu, automaticky mi tedy naskočilo VIP členství, za které mi bylo z karty strženo 2247,- Kč. O této skutečnosti jsem byla informována netransparentním šedým malým písmem při platbě zkušebního období na konci stránky. Podala jsem reklamaci u své banky, be2 nyní vyhrožuje navýšením platby a chtějí peníze zpět. Vím, že asi nejsem příliš v právu, ale dá se něco dělat? Není podvod, že jsou podmínky automatického prodloužení sdělovány takto a pro výpověď je třeba zaslat dopis s vlastnoručním podpisem?
Děkuji za odpověď.
Jonášová
Ráda bych, abych nemusela platit částku za automatický přechod na VIP členství ve výši 2247,- Kč. O funkci autom.přechodu na VIP členství jsem neměla tušení vzhledem ke způsobu, jak byla tato skutečnost sdělena.
|
Tweet |
Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevnikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: W37KIC14
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
přišla mi předexekuční upomínka.
ID: W37KIC14
Dobrý den.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušeno. Profil samotný bude možné vymazat jakmile bude uhrazen dlužný poplatek, který je ke dnešnímu dni k daného profilu evidován (mějte prosím na paměti, že vymazáním profilu se nezbavujete povinnosti uhradit dlužný poplatek),
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den,
jste lumpové a lituji okamžiku, kdy Vaše společnost dostala povolení podnikat na území ČR. Peníze z nás velmi pravděpodobně dostanete a předpokládám, že budete nadále v ČR okrádat slušné lidi pod jiným IČ.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.