Společnost


Slatinné lázně Třeboň s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#22998Špatné služby, nedodaná fakturace lázeňských procedur

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2018, před 7 lety

Martin Kocourek

Znění stížnosti

O Velikonocích jsem byl s partnerkou v těchto lázních. Žádal jsem vyfakturování lázeňských procedur, které byly v rámci našeho plně placeného pobytu tři. Toto potvrzení je třeba předložit naši pojišťovně, aby ona následně proplatila příspěvek z věrnostního programu. Do dnešního dne jsem obdržel pouze fakturu na celkovou částku pobytu, kde není zmínka o procedurách. Ke zdárnému vyřešení případu neustále kontaktuji lázeňskou účetní kancelář, kde se dozvídám, že věc vyřídí, leč marně. Kontaktoval jsem i provozní ředitelku Pavlínu Švarcovou, cituji: "Na vašem TV kanále jsem viděl informaci sauna volno 6, bazén 18. Vyrazil jsem s mojí slečnou do sauny. Tam jsem se dozvěděl, že volno není. Museli jsme se tedy objednat na druhý den. K mému údivu byla sauna plná starých nahých lidí, bez možnosti se vejít! Sauna se tedy nekonala. Toto jsem považoval za velký problém. Co se načasování procedur týče, ty jsem měl vměstnané všechny tři až na den odjezdu. Jde toto upravit například při objednávce pobytu v poznámce ? Pokud jsme totiž chtěli snídat jako pár, byl to doslova dostih a lázeňský relax veškerý žádný. Dále by mě zajímalo, proč je na vašich automatických kávovarech zkrácená doba mletí kávového zrna. Jsou tam totiž tlačítka espresso a to má jednoznačnou definici. Průtok vody zkrátit nebyl problém, ale už jsem se neodvažoval rozebírat kávovar a nastavovat množství kávy tak, jak je doporučeno."


Požadované řešení

Požaduji finanční satisfakci, poněvadž do dnešního dne neustále nosím v hlavě fakturaci, která mi od Velikonoc nepřišla a dále za to, že nebyla možnost využívat saunu, na kterou jsme byli objednáni a za to že káva neobsahovala požadované množství gramů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2018 11:35, před 7 lety

Co se týče dokladu o poskytnutí služby, tento je poskytovatel služby povinen vystavit na žádost spotřebitele dle § 16 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu písemně za využití poštovních služeb. Nevystaví-li prodávající ani tak doklad o poskytnutí služby, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč.

Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud nemůže poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel by tak měl možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků za neposkytnutou službu.

Pokud se spotřebitel rozhodl čerpat služby ve snížené kvalitě, měl by při reklamaci služeb nárok na přiměřenou slevu z ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2018 18:13, před 7 lety

Vážený pane Kocourku,
na základě Vaší stížnosti zaslané na tento portál bych si dovolil reagovat.
Úvodem je nutné sdělit, že stížnost neobsahuje všechny potřebné informace. Z tohoto důvodu došlo k vyvolání nedorozumění i na straně společnosti dTest, jejíž vyjádření je tak nutně zavádějící, neboť nepracuje se všemi skutečnostmi.
Vaše stížnost může potenciálně poškodit dobré jméno naší společnosti, a proto bych rád věc uvedl na pravou míru.

Neuvedl jste zejména informaci o on-line rezervaci balíčku služeb z naší nabídky. Jednalo se o balíček s názvem PRIMA last moment, který obsahuje ubytování, stravování, lázeňské procedury, volné vstupy do bazénu, sauny a whirlpoolu, lázeňskou taxu, to vše v jedné ceně.
Služba je objednávána a následně i placena jako celý balíček a tomu také odpovídá fakturace, která Vám byla předána. Není tak možné vystavit další daňový doklad zvlášť na procedury.
V případě, že klient potřebuje vše účtované zvlášť, na jednotlivých daňových dokladech, nelze si objednat balíček služeb, ale každou službu zvlášť, což samozřejmě možné je. Nelze však tuto službu zpětně nárokovat, protože byl řádně vystaven, evidován a vydán daňový doklad dle všech platných předpisů a právních norem.

K Vaší stížnosti na nemožnost návštěvy sauny s Vaší partnerkou, bych rád dodal, že vstup do sauny je pro všechny hotelové hosty bez omezení, stejně tak i do bazénu a whirlpoolu (tak je ostatně také prezentováno). Informace o volné kapacitě na našem TV kanálu je jen informativního charakteru, tudíž nedošlo k žádnému omezení služeb, protože se jedná o saunu společnou, s kapacitou 6 osob, bez možnosti si ji rezervovat privátně jen pro sebe a vždy se plní na plný počet kapacity. Další Váš komentář ohledně sauny považuji za nevhodný, a proto se jím nebudu zabývat.
K připomínce na porci kávy z automatického kávovaru, rád jen dodám pro Vaši informaci, že se jedná o standardně nastavený systém dodavatelem pro snídaňovou kávu, která je klientům k dispozici zcela volně ke konzumaci dle chuti klienta. Tato káva není určena k prodeji, ale výhradně k přímé konzumaci, kdy si klient může dát libovolné množství porcí.
V každém případě bych Vám rád poděkoval za Vaši návštěvu Slatinných lázní Třeboň a pozval Vás na otevírání lázeňské sezony 2018, které se koná 26.května 2018.
S pozdravem,
Josef Provázek, obchodní ředitel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2018 08:42, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.7.2018 10:12, před 6 lety


Martin Kocourek

Dobrý den pane řediteli,
co se daňového potvrzení týče, tak s tím nakonec vaše ekonomické oddělení nemělo problém, jen jim to déle trvalo. Ještě že Vy jste pouze ředitel a nerozhodujete o tom. K té sauně, cituji Vás: "Informace o volné kapacitě na našem TV kanálu je jen informativního charakteru". Můžete ještě jednou vysvětlit ostatním divákům co to znamená? V pokynech na pokoji se totiž uvádí, abychom sledovali váš infokanal. Již se ale nikde nepíše, že informace jsou pouze ilustrační. Vy jste to asi popletl že, informativní jste jistě nechtěl napsat. Tedy stále trvám na tom, že jsem nemohl využít nabídky služeb ! Káva: na automatech je jasně napsáno espresso a né snídaňová káva apod. O tom jaké pravidla má espresso Vás nebudu poučovat, zjistěte si sám. Pouze uvedu příklad: Když si objednáte knedlo, zelo, vepřo a dostanete místo vepřo párek, zřejmě se ozvete. Zde tedy dochází opět k šizení platícího zákazníka co se kávy týče. O tom jak máte nastavený systém dodavatelem mě skutečně jako platícího zákazníka nezajímá. Peníze jsem platil totiž lázním a ne dodavateli. Tohle se musíte naučit rozlišovat pane řediteli, to že hodíte vinu na dodavatele jen naznačuje, že nechcete převzít odpovědnost. Závěrem si vážení diváci povšimněte, že pan ředitel se žádným způsobem nesnaží o nápravu, či omluvu. Okamžitě přechází do ofenzívy. Já stále požaduji satisfakci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2018 12:45, před 6 lety

Jestliže je možnost využívání sauny nastavena takovým způsobem, jak je popsáno výše, nedošlo dle našeho názor k neposkytnutí služby ze strany společnosti. Co se týče stížnosti na kvalitu kávy, zde si dovolíme podotknout, že neexistuje právní předpis, který by konkrétně stanovil podmínky pro přípravu kávy s označením espresso, byť je pro přípravu takového nápoje zaužívaný postup.

Z výše uvedených vyjádření nevyplývá konkrétní právní nárok spotřebitele, a proto se nejedná o stížnost, která by mohla být v rámci služby VašeStížnosti.cz řešena. Poslední komentář ze strany spotřebitele dle našeho názoru navíc směřuje spíše než k věcnému řešení příspadného problému k osobním útokům na obchodního ředitele lázní. Z uvedených důvodů bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.