Společnost


TOMTEX s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2300Neznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2014, před 11 lety

Hana Trávníčková

Znění stížnosti

Dne 17.1.2014 jsem poslala dětské lehátko k reklamaci na firmu Tomtex, z důvodu pokřivené konstrukce. Po zatížení lehátka se lehátko pokřiví a je pro dítě nebezpečné.
Dne 31.1.2014 mi firma poslala email o zamítnutí reklamace. Od té doby mi lehátko nebylo vráceno a nedostala jsem žádný dopis s razítkem a podpisem s vyjádřením!
Dne 18.2.2014 jsem napsala firmě Tomtex email, že jsem nedostala žádný dopis o mé reklamaci a ani vrácené lehátko zpět. Firma odepsala :
(ve věci reklamace ze dne 20.1.2014 jsme Vám psali již 31.1.2014 a to tak, že byla reklamace zamítnuta.
Váš popis a vyjádření nic na zamítnutí neměnilo. Jak jsme již psali, zboží je plně funkční a nemá žádnou výrobní závadu.
Zboží jsme obdrželi 20.1.2014 a 30 dnů dnešním dnem ještě neuplynulo.

Neoprávněně reklamované zboží je připravené k vyzvednutí nebo Vám jej můžeme zaslat na Vaše náklady naším kurýrem PPL a to na dobírku za 129,- Kč. )

Pokud stále platí : Den podání reklamace je "nultým" dnem. Ode dne následujícího se počitají všechny kalendářní dny včetne sobot, nedělí a svátků. TAk podle mě doba byla uplynuta a já nedostala ani lehátko ani peníze a eště si firma dovolí mi napsat ať si lehátko vyzvednu nebo zaplatím dobírku.
Prosím o nějaké vyjádření
Děkuji Trávníčková


Produkt

Dívčí sedátko, lehátko od miminka po batole Fishe r Price W2583


Požadované řešení

Požaduji peníze zpět, podle mě se firma nezachovala dobře a měla zaslat vyjádření poštou společně s lehátkem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 16:26, před 11 lety

V případě, že nedošlo ke zneužití práva k reklamaci, má prodejce odeslat na své náklady zboží zpět, pokud bylo zasíláno i k reklamaci.
V případě, že je zde podezření na nebezpečný výrobek, doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 14:26, před 10 lety

Společnost TOMTEX s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.