Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 17.2.2004 mi bylo oznámeno prostřednictvím SMS a Email doručení
zásilky č:DR6443703231-dobírka za 2740 kč. Doručena měla být 18.2.2014 .Ale vše nasvědčuje tomu,že oznámení zásilky provedl někdo ,kdo se nelegálně vydává za ČESKOU POŠTU ,protože žádná zásilka nebyla doručena a já jsem zbytečně čekal až do pozdního odpoledne na údajnou dobírku. Nebo druhá možnost, že by si dělala ČESKÁ POŠTA legrácky ze svých zákazníků? Vzhledem k cenám poštovného by to byla dosti velká drzost.
Doufám,že od vás obdržím patřičné vysvětlení celé této záležitosti a doufám že nebudu čekat zbytečně tak jako na zmíněnou zásilku.
doporučená zásilka č:DR6443703231-dobírka za 2740 kč.
vysvětlení věci
|
Tweet |
V tomto případě, pokud došlo k tomu, že zákazník byl informován, že v určitou hodinu dojde k doručení balíčku a vznikla by mu tím nějaká škoda, společnost za ni odpovídá.
Doporučujeme požadovat písemně po České poště vysvětlení oznámení a příčinu nedodání zásilky v určeném čase.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: