Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2301Oznámení zásilky.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2014, před 11 lety

Bedřich Kříž

Znění stížnosti

dne 17.2.2004 mi bylo oznámeno prostřednictvím SMS a Email doručení
zásilky č:DR6443703231-dobírka za 2740 kč. Doručena měla být 18.2.2014 .Ale vše nasvědčuje tomu,že oznámení zásilky provedl někdo ,kdo se nelegálně vydává za ČESKOU POŠTU ,protože žádná zásilka nebyla doručena a já jsem zbytečně čekal až do pozdního odpoledne na údajnou dobírku. Nebo druhá možnost, že by si dělala ČESKÁ POŠTA legrácky ze svých zákazníků? Vzhledem k cenám poštovného by to byla dosti velká drzost.
Doufám,že od vás obdržím patřičné vysvětlení celé této záležitosti a doufám že nebudu čekat zbytečně tak jako na zmíněnou zásilku.


Produkt

doporučená zásilka č:DR6443703231-dobírka za 2740 kč.


Požadované řešení

vysvětlení věci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2014 13:19, před 11 lety

V tomto případě, pokud došlo k tomu, že zákazník byl informován, že v určitou hodinu dojde k doručení balíčku a vznikla by mu tím nějaká škoda, společnost za ni odpovídá.
Doporučujeme požadovat písemně po České poště vysvětlení oznámení a příčinu nedodání zásilky v určeném čase.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 18:42, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 18:42, před 11 lety


Bedřich Kříž

Hodnocení: