Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#230173x řešení stejné závady, po 4.odeslání se již telefon vrátil zcela nefunkční se závadou vyrobenou servisem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2018, před 7 lety

Miroslav Kőnig

Znění stížnosti

18.5.2017 nákup mob. telefonu CUBOT CHETAH 2 u společnosti CZC.CZ přes internet a výdejní místo v Prostějově.
Stížnost se týká servisní činnosti autorizovaného servisu CUBOT, jenž řešil 3 stejnou závadu a to nefunkčnost aplikace YOUTUBE, jenž je pevně navázána na software přístroje a nejde žádným způsobem přeinstalovat. 3x nebyla uznána reklamace a vždy byl přehrán software s tím, že závada se neobjevila. Naposledy(21.3) odeslán telefon znovu do opravy, tentokrát i s videem popisujícím problém. Na to autorizovaný servis změnil taktiku, napsal neuznána reklamace z důvodu mechanického poškození přístroje, přesto že tento byl pouze vyzkoušen po poslední opravě s vyjádřením servisu- v pořádku a odeslán opět nazpět, kdy vše kromě aplikace YOUTUBE šlo - demonstrováno před člověkem na prodejně, jenž to viděl a odesílal zpět do opravy.
Z poslední opravy se telefon vrátil dnes, tj.17.4.2018. Na prodejně telefon nešel pro jistotu zapnout vůbec a to ani po delším nabíjení a z tohoto důvodu byl opět odeslán do opravy.
Z důvodů nefunkčnosti přístroje žádám o odstoupení od smlouvy, jenž CZC stále odmítá díky vyjádřením servisu, že je vše v pořádku, ač evidentně není. Potvrdí i zprostředkovatel na přepážce v Prostějově.
Děkuji za pomoc


Produkt

mob. telefon CUBOT CHETAH 2


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2018 21:53, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 22:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodařilo-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.