Společnost


Dampe Trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2302Neúspěšná reklamace - nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2014, před 11 lety

Gabriela Hubková

Znění stížnosti

V pondělí 17.2.2014 jsem odeslala e-mail na reklamační adresu firmy Dampe Trade s.r.o., odpověď mi dosud nepřišla žádná. Došla jsem nakonec k nepříjemnému zjištění, že firma neuvádí nikde žádný kontaktní telefon, ani adresu kam zaslat spotřebiče k reklamačnímu rízení, dále jsem objevila na Vašich stránkách předchozí stížnost na reklamovanou konvici, která se stále vrací zpět k odesílateli. Naše konvice zn. BOSH rovněž přestala po roce a měsíci fungovat. Takže moje tušení, že s reklamací se můžu tzv. "vyfotit" nabývá reálných rozměrů.


Produkt

BOSCH TWK-6001


Požadované řešení

Oprava nefunkčnosti konvice nebo vrácení peněz Kč 649,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 16:18, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme kontaktovat příslušný živnostenský úřad, kterému je společnost povinná hlásit změny v adrese sídla, případně v místě, kde lze uplatnit reklamace.
Případně kontaktovat seznam zúčastněných osob, kteří jsou zároveň statutárním orgánem:

Jméno a příjmení:
Renata Ježková
Datum narození:
01.09.1987
Bydliště:
Jilemnického 295, 562 01, Ústí nad Orlicí
(zapsáno od 03.06.2011)

Jméno a příjmení:
František Kočárek
Datum narození:
25.08.1962
Bydliště:
Zámecké náměstí 6, 285 61, Žleby
(zapsáno od 12.08.2013)
Hedvikovská 88, 538 43, Třemošnice
(zapsáno od 27.05.2013 do 12.08.2013)

Jméno a příjmení:
Petr Damiančík
Datum narození:
19.02.1942
Bydliště:
Stavební 1223/5, 735 35, Horní Suchá
(zapsáno od 11.10.2011)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 14:31, před 10 lety

Společnost Dampe Trade s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele má podnikatel povinnost, s výjimkou případů, kdy je v záručním listě k provedení opravy určena jiná osoba, přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je dále povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o uplatnění reklamace a o jejím vyřízení a reklamaci vyřídit do 30 dnů. Jestliže tedy byla podnikateli předána věc k reklamaci (případně si nabídnutou věc nepřevzal) a ve 30denní lhůtě reklamaci nevyřídil, je možné od smlouvy odstoupit a žádat vrácení zaplacené částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.